Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 08, 2010

"Καταγγελία για σύνδεσμο του ΠΑΟΚ"

Εδώ και 30 χρόνια μένουμε με την οικογένειά μου στο ιδιόκτητο σπίτι μας στην Κατερίνη. Για κακή μας τύχη πριν 3 περίπου χρόνια κάτω από το σπίτι, που είναι στον 1ο όροφο, νοίκιασε το χώρο ο σύλλογος του ΠΑΟΚ. Από τότε η ζωή όλων μας έγινε ένα ΜΑΡΤΥΡΙΟ!!!


Δεν ξέρω πώς θα μπορούσα να σας περιγράψω πώς είναι να μην κοιμάσαι φυσιολογικά τα βράδια, γιατί οι «οπαδοί» (που παρεμπιπτόντως δεν κάνουν απολύτως τίποτα στη ζωή τους - αλήθεια ποιος τους συντηρεί;;;;;) βάζουν στη διαπασών τη μουσική, φωνάζουν, βρίζουν χυδαιότατα, μετακινούν έπιπλα, ανεβοκατεβάζουν στόρια, απλώς για να προκαλέσουν φασαρία, και πολλά άλλα. Και όλα αυτά κατά τις μεταμεσονύκτιες ώρες. Εδώ να διευκρινίσω ότι δεν έχω πρόθεση να...



θίξω ούτε τους φιλάθλους και οπαδούς του ΠΑΟΚ ούτε τους οπαδούς και φιλάθλους γενικά, αλλά αναφέρ! ομαι στη συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων που ξημεροβραδιάζονται στο χώρο τους και κοιμούνται ακόμη κι εκεί μέσα!

Πολλές φορές έχουν απειλήσει τους γονείς μου για τη ζωή τους, έχουν προκαλέσει σημαντικές φθορές στο αυτοκίνητο και το μηχανάκι του πατέρα μου και κάθε φορά που βγαίνουμε από το σπίτι, όλοι μας φοβόμαστε. Εγώ που είμαι 25 χρόνων μπορώ να τα βγάλω πέρα, αλλά η μικρή μου αδελφή που πηγαίνει β΄ γυμνασίου πώς να διαβάσει, πώς να κοιμηθεί, πώς να μεγαλώσει φυσιολογικά;;; Επίσης, φοβάμαι πολύ για την υγεία των γονιών μου, που είναι ήδη επιβαρυμένη.

Τώρα θα μου πείτε γιατί δεν αντιδρούν οι υπόλοιποι στη γειτονιά; Πολύ απλά γιατί είναι τρελαμένοι από το φόβο τους, έχουν γίνει και κάτι σκηνικά κατά καιρούς και οι οπαδοί τούς έχουν τρομοκρατήσει για τα καλά! Εμείς, ως οικογένεια, αντιδρούμε, γιατί ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΕΤΣΙ!

Έχουμε δικαιωθεί από το δικαστήριο Κατερίνης που εξέδωσε τα ασφαλιστικά μέτρα υπέρ μας, αλλά τι να το κάνω αν, κάθε φορά που καλούμε την αστυνομία Κατερίνης, μας γράφει κανονικά και δεν έρχεται να διαπιστώσει αυτά που καταγγέλλουμε και να τους μαζέψει όλους αυτούς, που σχεδόν πάντα βρίσκονται υπό την επήρεια αλκοόλ;;;;;

Για ό,τι συμβεί στην οικογένειά μου θεωρώ υπεύθυνη την αστυνομία Κατερίνης, που εθελοτυφλεί και δε σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματά μας!!! ΑΙΣΧΟΣ στην αστυνομία Κατερίνης, που είναι ανίκανη να εφαρμόσει τους νόμους και να επιβάλει την τάξη! ΑΙΣΧΟΣ σε όλους, όσοι φοβούνται να αντιδράσουν! ΑΙΣΧΟΣ στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, που κατά τη γνώμη μου είναι εντελώς ανύπαρκτο!

Έχω κάνει ό,τι ήταν ανθρωπίνως δυνατό, για να απαλλαγούμε από αυτό το μαρτύριο. Η απάντηση ΟΛΩΝ ήταν «σηκωθείτε και φύγετε από το σπίτι, αλλιώς θα υποφέρετε»!!! ΓΙΑΤΙ να φύγω εγώ, ο νομοταγής πολίτης;;;;;;;;;;;;;;;;; ΠΟΙΟΣ βρίσκεται πίσω τους και ΠΟΣΗ ΔΥΝΑΜΗ έχει, που να τον φοβούνται όλοι;;;;;;;;;

Ντρέπομαι που είμαι πολίτης αυτής της χώρας, η οποία δεν ξέρει τι πάει να πει δίκαιο και τι άδικο, αλλά ξέρει πολύ καλά την έννοια της μίζας!!!

Ας γίνει επιτέλους μια παρέμβαση εισαγγελέα, ας ενδιαφερθεί κάποιος, ας σταματήσει επιτέλους αυτή η χώρα να διαφεντεύεται από τους παράνομους μιζαδόρους! ΕΛΕΟΣ!!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου