Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 08, 2010

Καταγγελία για Πλάισιο

Γεια σας, επικοινωνώ μαζί σας πρώτη φορά. Ο λόγος είναι ότι θεωρώ ότι εξαπατήθηκα από την επιχείρηση ΠΛΑΙΣΙΟ και σας παραθέτω τα γεγονότα.Την περασμένη Πέμπτη 03/06/2010 τηλεφώνησα στο ΠΛΑΙΣΙΟ διότι ο υπολιγιστής μοθ χρειαζόταν format. Είχα ακούσει ότι το κόστος ήταν 40 ευρό και...



πήρα για να βεβαιωθώ ότι όντως ήταν αυτή η τιμή. Ο κύριος με τον οποίο συνομίλησα μου είπε ότι η τιμή ισχύει αλλά αν ήθελα μπορούσε να γίνει η εργασία από την οικία μου στην τιμή των 56 ευρώ. Αφ'ενός, μου είπε, η χρηματική διαφορά είναι μικρή και αφ΄ετέρου θα μπορέσω να ρωτήσω επί τόπου τον τεχνικό ότι ήθελα. Μου φάνηκε λογικό και συμφώνησα. Εχθές ημέρα Δευτέρα 07/06/2010 ήρθε ο τεχνικός και έκανε το format μου ζήτησε 96 ευρώ. Ρώτησα γιατί πρέπει να πληρώσω παραπάνω από την συμφωνημένη τιμή και μου είπε ότι η χρέωση είναι με την ώρα πράγμα που άκουγα για πρώτη φορά. Επίσης μου είπε ότι έπρεπε κανονικά να είχα ενημερωθεί εκ των προτέρων όταν έκλεισα το ραντεβού. Έτσι πλήρωσα τα 96 ευρώ και του είπα ότι θα μιλήσω με την εταιρεία. Πράγματι σήÎ! �ερα το πρωί τηλεφώνησα στο ΠΛΑΙΣΙΟ. Αρχικά μίλησα με κάποιους υπαλλήλους που δεν μπορούσαν να δώσουν κάποια ικανοποιητική απάντηση και στο τέλος με συνέδεσαν με καποιο κύριο Τσουκαλά ( νομίζω ότι έτσι λεγόταν ) ο οποίος με την στάση του με οδήγησε στην συγγεκριμένη καταγγελία. 'Οταν λοιπόν του ανέφερα το πρόβλημα μου είπε πως έχει μπροστά του την αναφορά του υπαλλήλου που μίλησε μαζί μου και ότι αναφέρει ότι έχω ενημερωθεί για την χρέωση ανά ώρα. Ζήτησα να κοιτάξει στις ηχογραφήσεις των συνομιλιών και είπε ότι τα τηλεφωνήματα δεν καταγράφονται. Πως λοιπόν , ρώτησα, μπορείτε να είστε σίγουρος ότι δεν ξέχασε ο υπάλληλος να με ενημερώσει και από συνήθεια τσέκαρε στην αναφορά του ότι το έκανε. Από και πέρα η μόνιμη απάντηση του ήταν >. Παράλληλα με επέπληξε για το γεγονός ότι δεν είχα αγοράσει τον υπολογιστή από το ΠΛΑΙΣΙΟ και αναρωτιέμαι μήπως μου έκαναν χάρη που ασχολήθηκαν μαζί μου.

Έφτασε στο σημείο να πει ότι αφού το κάνω θέμα για 40 επιπλέον ευρώ η επιχείρηση ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΣΧΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΑΝΑΛΟΓΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ. Αυτό αν δεν απατώμαι σημαίνει ότι το ΠΛΑΙΣΙΟ έχει black list πελατών. Μετά από όλα αυτά συμπεραίνω ότι Α) ο υπάλληλος έκανε λάθος και τον καλύπτει ο προιστάμενος του ή Β)είναι πολιτική της επιχείρησης η ελλειπής ενημέρωση με σκοπό την εξαπάτηση του καταναλωτικού κοινού. Όσον αφορά την προσωπική μου άποψη θεωρώ ότι πρόκειται για καλοστημένη απάτη - εξάλλου πλήρωσα τελικά 56 ευρώ παραπάÎ! �ω από ότι σκόπευα αρχικά και μπήκα από ότι μου είπαν και σε λίστα ανεπιθύμητων πελατών.Δεν γνωρίζω που μπορω να προσφύγω για να δικαιωθώ, αλλά αν διαβάζοντας αυτές τις γραμμές γλιτώσουν κάποιοι άλλοι από αυτή την κομπίνα , τότε κάτι είναι και αυτό.

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου