Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 31, 2022

Δάκης: Όταν άνοιξε την συναυλία των Rolling Stones, το 1967 – “Δεν κάθισα να τους ακούσω, έφυγα”

 



Ο Δάκης, που έφυγε από τη ζωή σήμερα, Κυριακή (29/5), είχε να περηφανεύεται ότι ήταν ένας από τους καλλιτέχνες που άνοιξαν την πρώτη συναυλία των Rolling Stones στην Ελλάδα στις 17 Απριλίου του 1967.




Συγκεκριμένα, εμφανίστηκε στο πρώτο μέρος της συναυλίας των Rolling Stones που έγινε στο στάδιο του Παναθηναϊκού στην Αθήνα, μαζί με τους Idols, We Five, Τάσο Παπασταμάτη, M.G.C, Guidone και Loubogg.






Πριν από μερικούς μήνες, ο διάσημος τραγουδιστής είχε πραγματοποιήσει τηλεοπτική εμφάνιση στην εκπομπή “Μουσικό Κουτί” με τον Νίκο Πορτοκάλογλου και την Ρένα Μόρφη. Τότε, μεταξύ άλλων, είχε μιλήσει για τα πρώτα του βήματα στο τραγούδι, αλλά και για την περίφημη συναυλία των Rolling Stones.

“Δεν μου άρεσαν οι Rolling Stones, αλλά οι Beatles. Αυτή η αγριάδα τους, και τα ναρκωτικά κλπ, δεν μου πήγαινε. Ωστόσο, το Satisfaction το λέω, ήταν το μόνο τραγούδι που μου άρεσε” είχε πει ο Δάκης, τραγουδώντας το θρυλικό αυτό τραγούδι στην εκπομπή.

“Ο Μαστοράκης με έκλεισε εκεί πέρα. Είπα τα τραγούδια μου, τελείωσα, και σηκώθηκα και έφυγα. Δεν κάθισα να τους ακούσω. Μάλιστα θυμάμαι ότι την ώρα που έφευγα εγώ, έμπαιναν εκείνοι. Και ήρθε ο Μικ Τζάγκερ και είχε ένα παιδάκι στους ώμους του… Τους κοίταξα και έφυγα. Και καλά που έφυγα γιατί είχαν γίνει φασαρίες μετά” ανέφερε, μεταξύ άλλων ο Δάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου