Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 07, 2010

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΗΣ MILLEMIUM

Σήμερα το μεσημέρι στις 15.30 τηλεφώνησαν στο σπίτι μου από τη ‘’ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ E.F.S ‘’ εκπρόσωπο της MILLEMIUM και ζήτησαν την γυναίκα μου. Τους ενημέρωσα ότι κοιμόταν και δεν μπορεί να τους μιλήσει . Η υπάλληλος (διορατικό μέντιουμ ) μου είπε.. Αφού την ακούω γιατί μου λέτε ψέματα?,,


Τις απάντησα κυρία μου!? Ξέρετε ότι είναι 15.30 το μεσημέρι?? Και η απάντηση αυτής ΝΑΙ?? Εσείς ξέρετε ότι χρωστάτε??

Ζήτησα την προϊσταμένη της ανέφερα το γεγονός και μου απάντησε ότι είναι ασήμαντη αφορμή και δεν πρέπει να δώσω συνέχεια.

Κάλεσα την MILLEMIUM και της ανέφερα το γεγονός και ότι έχω στη διάθεση μου τα ονόματα όλων και ότι θα έπρεπε να επιλέγουν καλυτέρους συνεργάτες γιατί με τέτοιες συμπεριφορές είτε το θέλουν είτε όχι αμαυρώνουν την εικόνα τους.

Έλεος πια με αυτές της εταιρίες , ας σεβαστούν τουλάχιστον τις ώρες ξεκούρασης

Αναγνώστης

1 σχόλιο: