ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ kataggeilte.blog@gmail.com .

Το kataggeilte.blog δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ! .

31 Ιουλίου 2010

Καταγγελία για επιπλα "Μαρμαριδης"

Σου γραφω γιατι η κατασταση στην Ελλαδα εχει γινει απαραδεκτη, νομιζουν ολοι οτι ειμαστε κοροιδα. Πριν δυο μηνες εψαχνα για επιπλα για το σπιτι που θα νοικιαζα και πλεον πριν λιγες μερες το νοικιασα κιολας. Οποτε μιας κ ειναι περιοδος εκπτωσεων ειπα ειναι ευκαιρια...


Τοτε πολυ καλη εντυπωση μου ειχαν κανει τα επιπλα Μαρμαριδης στην παραλιακη που ηταν ομορφα και σε λογικες τιμες με μια πολυ εξυπηρετικη πωλητρια... Οποτε εχω 3-4 χιλιαδες ευρω να ξοδεψω και λεω θα παω εκει...Απο εξω μια τεραστια ταμπελα "Εως 70% εκπτωσεις"... ωραια λεω θα ειναι πιο φθηνα απο πριν 2 μηνες, μπαινω μεσα και παω κατω στις κρεβατοκαμαρες για μια που ειχα δει απο την προηγουμενη φορα.. Ας μην αναφερω οτι ο πωλητης μου μιλαγε στον ενικο και σαν να ηταν κολλητος μου... Το καλυτερο τωρα: Πριν 2 μηνες μια κρεβατοκαμαρα που μου αρεσε ειχε συνολικη τιμη σε προσφορα 1500 ευρω. Σημερα σε περιοδο κρισης και εκπτωσεων η ιδια ακριβως: 3200... Το τραγικοτερο ολων ηταν ο πωλητης που προσπαθουσε να με πεισει οτι δεν υπαρχει γυναικα πωλητρια οποτε μαλον μιλαω σε φαντασματα... Μολις εχασαν τα λεφτα που ηθελα να τους δωσω γιατι πραγματικα εχουν ωραια επιπλα... ελπιζω ολος ο κοσμος να αρχισει να αντιδρα ετσι και να φευγει για να ξεχωρισουν αυτοι που μας κοροιδευουν μεσα στα μουτρα απο τους σωστους επαγγελματιες...



Αναγνώστης

9 σχόλια :

  1. poly kala epipla...o kalyteros pelaths stin kina kai tourkia o marmaridis....makria...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kina + toyrkia = marmaridis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι κουβέντες καφενείου και τα εύκολα ευρήματα που εξηγούν το ανεξήγητο, αποτελούσαν ανέκαθεν «προτερήματα» της φυλής μας. Γι’αυτό και δεν θα ήθελα να σταθώ στα σχόλια που ακολουθούν μια καταγγελία του καλοκαιριού του 2010 (ένα χρόνο μετά και με διαφορά μόλις 2 εβδομάδων). Είναι φυσικό μέσα στην ζοφερή πραγματικότητα του τελευταίου χρόνου, ο φθόνος για τον τρόπο διαχείρισης της εταιρείας και τα αποτελέσματα που έχει, να δημιουργεί ΑΒΑΣΙΜΕΣ θεωρίες.

    Σχετικά, τώρα, με την καταγγελία: είναι αλήθεια πως κατά καιρούς η εταιρία μας, όπως και τόσες άλλες, κάνει προσφορές σε κάποια είδη. Έτσι, κάποια χρονική στιγμή και επειδή μία συνεργασία έχεε κλείσει, το υπάρχον stock να δίνεται σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή. Η επιτυχία όμως ενός μοντέλου (π.χ κρεβατοκάμαρα) μας οδηγεί στην ανεύρεση νέου προμηθευτή, αφού, σχεδιαστικά, το μοντέλο αποτελεί ιδιοκτησία της εταιρίας. Αυτή η νέα συνεργασία μπορεί να δώσει διαφοροποιημένες τιμές, κυρίως λόγω της βελτίωσης του προιόντος. Έτσι λοιπόν είναι πιθανό η εταιρία να ξεστοκάρει μία κάμαρα συνεργάτη (1500€) και κατόπιν να τοποθετεί στα καταστήματα της το νέο βελτιωμένο μοντέλο (3200€). Όσο για τη γυναίκα πωλητή-φάντασμα, το καλοκαίρι του 2010, προφανώς ήταν μέλος της οικογένειας Μαρμαρίδη που επισκέπτοταν και επόπτευε το κατάστημα Αθηνών και γι’αυτό ο πωλητής (πιθανόν να ήταν και καινούριος - λόγω εκπτώσεων) δεν κατάλαβε σε ποιον αναφερόταν ο συντάκτης της καταγγελίας.

    Ευχαριστώ για τη δημοσίευση

    Για τα ΕΠΙΠΛΑ ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ

    Παναγιώτης Μαρμαρίδης
    Δ/νων Συμβούλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αφήστε τα αυτά κε Μαρμαρίδη... Είστε απαράδεκτοι... Σε δική μου παραγγελία άνω των 2500 ευρώ, μου στείλατε άλλο έπιπλο από αυτό που είχα ζητήσει και δεν μπήκατε καν στον κόπο να με ειδοποιήσετε πριν, ενώ είχατε διάστημα 25 ημερών, προκειμένου να φροντίσω να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία.. Το στείλατε με το σκεπτικό ότι τόσα έπιπλα που παρήγγειλα, θα κρατούσα και αυτό.. Αλλά είστε τόσο αχρείοι που δεν φροντίσατε τουλάχιστον να ταιριάξετε τα χρώματα. Από μένα και όλους μου τους γνωστούς που επιπλώνουν τα σπίτια τους δεν πρόκειται να ξαναδείτε ευρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΡΜΑΡΙΔΗ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΛΕΩ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ.ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΗΜΕΡΑ 08/01/2013 ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΡΜΑΡΙΔΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΛΘΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ...
    ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ ΚΑΝΑΠΕ ΓΩΝΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ ΑΞΙΑΣ ΟΛΑ ΜΑΖΙ 2.250 ΕΥΡΩ.
    Η ΑΓΟΡΑ ΕΓΙΝΕ 06/12/2012 ΛΕΥΚΟΣ ΚΑΝΑΠΕΣ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΔΕΡΜΑ ΜΕ ΚΑΦΕ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΤΕΧΝΟΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΛΕΥΚΗ ΛΑΚΑ ΜΕ ΞΥΛΟ ΚΑΡΥΔΙΑΣ ΚΑΙ 2 ΣΙΔΕΡΑΚΙΑ ΣΤΙΣ ΑΚΡΕΣ...
    ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΦΕ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΧΟΥΝ ΞΕΒΑΨΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΛΕΥΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ, Η ΛΕΥΚΗ ΛΑΚΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΠΑΕΙ ΚΑΙ ΞΕΒΑΦΕΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΟΥΝ....ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΜΕ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΠΑΝΙ ΜΕ ΑΠΛΟ ΝΕΡΟ...
    ΕΔΩ ΚΑΙ 7 ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΑΣΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ Η ΑΘΗΝΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ...
    ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΙΝ 6 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ 3ΜΗΝΟ ΠΗΡΑ ΤΗΛ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΤΙΠΟΤΑ , ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΤΙ (ΟΚ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑ)ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΩ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΛ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ...ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ
    ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΕΧΩ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΠΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ!!ΑΡΚΕΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΠΙΑΣΤΗΚΑΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ!!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΕ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΙ Ο ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ (ΟΤΑΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΙΣ "ΔΗΘΕΝ" ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ..) ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ.
    ΓΙΑ ΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΜΙΛΑΤΕ "ΚΥΡΙΟΙ" ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ? ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΚΑΝΑΠΕ 2500Ε ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΝ ΠΟΥΛΑΤΕ 700Ε? ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΝΑΠΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΧΡΗΣΗ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΧΑΛΑΕΙ?1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΧΡΗΣΗ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ...ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟΝ ΦΕΡΩ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ? ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΙΛΑΤΕ "ΚΥΡΙΟΙ" ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΘΕΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ Η ΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ, ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ "ΞΕΧΑΣΑΤΕ" ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ , ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΑΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ 90% ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΤΙΠΟΤΕ? ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΗΡΘΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΜΗΝΕΣ (ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ) ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΠΕΙΡΕΣ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ (ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΧΑ ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ...ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΑ ΜΕ ΠΕΡΝΑΤΕ?)ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΛΩΝ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΣΑΤΕ ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΤΡΑΠΕΖΑΡΙΑ??ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΤΕ ΤΟ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ (ΕΝΩ ΤΟ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΔΡΑ)?ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ? Η ΚΡΙΣΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eγω προιοντα δεν ειχα αγορασει ποτε απο αυτους!Πηγα να εργασθω ως πωλητης στην ως ανω εταιρεια,αντεξα ακριβως 4 ωρες πραγματικα οι συνθηκες ειναι απαραδεκτες!Και μαλλον θεωρουν οτι κανουν και χαρη στο κοσμο που παει να εργασθει εκει.
    Ειμαι επαγγελματιας πωλητης με ολη την εννοια της λεξης και πραγματικα εξεπλαγην με αυτα που ειδα και με εβαλαν να κανω!!!
    Δε θα μπω σε λεπτομερειες αλλα ενα και μονο λεγω:ΟΣΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΚΕΙ
    ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΗΡΩΕΣ!!!ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΛΥΚΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ!!!ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥΣ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΙΔΡΩΣΕΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...