Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 07, 2010

ΔΟΥ Χαλανδρίου

Την Πέμπτη 5 Αυγούστου στο τμήμα ΚΒΣ ήμουν στην σειρά προτεραιότητας


για διακοπή βιβλίων και στοιχείων από τις 11:30 και είχα μπροστά μου

15 άτομα .

Το πέρας της συναλλαγής των υπαλλήλων με τους φορολογούμενους είναι

μέχρι τις 13:30.

Είμαι για δεύτερη μέρα στην παραπάνω ΔΟΥ ερχόμενος από τον πειραιά.

Στις 13:30 έκλεισαν οι πόρτες και είχαμε μείνει στην απαιτούμενη

σειρά 6 άτομα τα οποία αφού βρίσκονται μέσα στην Εφορία ο υπάλληλος

είναι υποχρεωμένος να τους εξυπηρετήσει. Στις 14:20 έρχεται η σειρά

μου και με επειδικτικό και προσβλητικό ύφος η υπάλληλος μου είπε "Δεν

σας εξυπηρετώ και Κάντε ότι νομίζετε" Την παρακάλεσα με ευγενικό τρόπο

και της είπα ότι "Από την στιγμή που περιμένω είστε υποχρεωμένη να με

εξυπηρετήσετε". Με παρέπεμψε στο Διευθυντή της ΔΟΥ ο οποίος

προσφέρθηκε και κατέβηκε στο ΚΒΣ και μόνο που δεν τον προπηλάκισε η

συγκεκριμένη υπάλληλος.



Παρακαλώ πολύ τον υπουργό Οικονομικών όπως να προέβει στις

απαιτούμενες ενέργειες και στη συμμόρφωση των υπαλλήλων.



Ένας αγανακτισμένος αναγνώστης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου