Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 05, 2010

Καταγγελίες για FIAT Pazaropoulos

Όλα ξεκίνησαν πριν από ενάμισι χρόνο όταν πήρα ένα FIAT.


Μικρή περίληψη προβλημάτων:

1)Το αυτοκίνητο μου το έδωσαν με χαλασμένες πίσω αναρτήσεις. Όταν εγώ

το διαπίστωσα σε κάποιο μηχάνημα ιδιώτη ζήτησα αλλαγή και όντως έγινε δωρεάν. Γνωρίζοντας όμως ότι κάθε μονάδα φιατ 500 βγαίνοντας από το εργοστάσιο περνάει αναρτησερόμετρο τι να υποθέσω;

2)Το αυτοκίνητο μου το έδωσαν μόνο με αγγλικό manual. Ενάμισης χρόνος τώρα και είμαι ακόμη με αυτό καθώς όσες φορές έχω ζητήσει ελληνικό είτε δεν υπάρχει είτε με έχουν γράψει στα @@ τους. Ένας κύριος τελευταία μου είπε πως αν γίνει νέα παραγγελία θα το κρατήσει απ' αυτο για να μου το δώσει (δημιουργώντας βέβαια πρόβλημα σε έναν επόμενο πελάτη).

3) Η εξάτμιση από την πρώτη στιγμή που το πήρα κοπανιόταν σαν τρελή στις λακκούβες. Τέσσερις επισκέψεις στον παζαρόπουλο Μοσχάτο με το ίδιο πρόβλημα, κάθε φορά "λυμένο" και στην πρώτη λακκούβα μετά το service γνταγκ! Την τελευταία φορά που το πήγα υποτίθεται αλλάξαν κάτι συνδέσμους και με κατηγόρησε ο υπεύθυνος ότι αυτό το πρόβλημα έχει δημιουργηθεί από χειρόφρενα. Κι όμως το αμάξι το έκανε από την πρώτη στιγμή, άσε που τι χειρόφρενα να κάνεις με 500αράκι.

4)Μου λάδωσαν ένα διακόπτη του a/c γιατί έτριζε και μου άφησαν την κονσόλα ξεκούμπωτη με τα φωτάκια της μια να ανάβουν μία να σβήνουν!! Πιτσιλιές από το λάδι σε όλο το δερμάτινο λεβιέ.

5) Το αυτοκίνητο καταναλώνει λάδι. Το δικαιολογεί λέει ο κατασκευαστής. Μου συμπληρώνουν λοιπόν την τελευταία φορά και μες τη χαρά μου λέει ο υπεύθυνος σου άφησα και το υπόλοιπο λάδι για να το έχεις. Το άφησε λοιπόν στο δεξί πατάκι χωρίς προστατευτικό και μου το κατέστρεψε.

Δεν ξέρω τι να κάνω με αυτούς τους ανθρώπους... Με κοροϊδεύουν, βάζουν χέρι στο αμάξι μου, στα χρήματα μου, στον κόπο μου και αντί να το φτιάξουν δημιουργούν προβλήματα και κάνουν ζημιές. Να κινηθώ νομικά; Δεν ξέρω.. Αυτό που ξέρω είναι ότι είναι ΞΕΦΤΙΛΕΣ και αυτά που παρουσιάζω είναι μέρος των προβλημάτων.



Ευχαριστώ,

ΕΝΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


1 σχόλιο:

  1. μου συνεβει κατι το με το νουμερο (5) σου, στη φιατ Παπαδοπουλος στη Βεροια 5) Το αυτοκίνητο καταναλώνει λάδι. Το δικαιολογεί λέει ο κατασκευαστής. Μου συμπληρώνουν λοιπόν την τελευταία φορά και μες τη χαρά μου λέει ο υπεύθυνος σου άφησα και το υπόλοιπο λάδι για να το έχεις.

    Και εχω μια υποψια οτι δεν αλλαξαν καν τα λαδια στο σερβις. Γιατι μετα απο κανα δυο μηνες οντως τα εκαψε το αυτοκινητο και ηταν μαυρα τα λαδια. Σε αυτοκινητο που ειχε κανει 15000 χιλιομετρα. Πρωτο σερβις στις 10000. Και μου την ειπαν κιολας οτι δεν το προσεχω (που συμβαινει τοανιθετο)και αν καει η μηχανη ειναι δικη μου ευθυνη και κατι τετοια τρελα......
    Ελπιζω να βρεις ακρη εκει με το δικο σου το θεμα.

    Διαβάστε περισσότερα: http://kataggeilte.blogspot.com/2010/08/fiat-pazaropoulos.html#ixzz1fCFqEXYi

    ΑπάντησηΔιαγραφή