Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 07, 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ FIAT ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ

Βρήκαν τώρα την καραμέλα:


"Είναι ανώνυμη λέει η καταγγελία και γι' αυτό θεωρείται κακόβουλη και συκοφαντική δυσφήμιση".



Άλλη μια ανώνυμη καταγγελία ενός πελάτη σας:

Όταν αγόρασα το Fiat μου από τον παζαρόπουλο με παραπλάνησαν λεγοντάς μου ότι δεν έχω το δικαίωμα να ασφαλίσω το αυτοκίνητο σε ασφαλιστική εταιρία της επιλογής μου επειδή ήταν με

δόσεις. Με ασφάλισαν λοιπόν στην EOS όπου πλήρωσα κανονικά τα ασφάλιστρα μου. Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα η εταιρία χρεοκόπησε. Αυτό όμως δεν είναι τίποτα, το χειρότερο ήταν ότι δεν με ενημέρωσε κανένας, ούτε fiat ούτε eos και για καιρό ουσιαστικά οδηγούσα ανασφάλιστο αυτοκίνητο! Μετά φυσικά τα ξανάσκασα γι ασφάλεια!

Αγαπητοί άνθρωποι της FIAT ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ αν μας είχατε σεβαστεί όταν έπρεπε, πρόσωπο με πρόσωπο (γνωρίζατε τότε και τα στοιχεία μας και τις περιπτώσεις μας) δεν θα χρειαζόταν να σας καταγγείλουμε. Το να δώσουμε τα στοιχεία μας δεν μας ενδιαφέρει, μας ενδιαφέρει να ακουστούν αυτά τραβήξαμε από εσάς! Παιδιά μην μασάτε πείτε όλοι τα προβλήματα σας!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου