Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 05, 2010

Kαταγγελία για JUMBO Aσπροπύργου

Χθες το απόγευμα πήγαμε στα JUMPO, που βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο PLAZA στον Ασπρόπυργο, για να αλλάξουμε 4 καλοκαιρινά παιδικά φορέματα και κάποια κουβαδάκια για την θάλασσα που μας έφεραν δώρο.


Τα πράγματα είχαν αγοραστεί από το συγκεκριμένο κατάστημα, όμως η υπάλληλος που βρίσκεται στην είσοδο μας ενημέρωσε ότι τα συγκεκριμένα είδη δεν μπορούν να τα αλλάξουν γιατί έχει αλλάξει η σεζόν. Αν είναι δυνατόν να αλλάζει η σεζόν στις 4 Αυγούστου. Ζήτησα κάποιον υπεύθυνο. Ηρθε ένας νεαρός ο οποίος μου είπε ότι δεν γίνονται αλλαγές στα καλοκαιρινά ρούχα επειδή η σεζόν άλλαξε και έχουν μαζέψει τα πράγματα και τα έχουν στείλει στην αποθήκη. Στην θέση τους, μου είπε, έβαλαν χειμωνιάτικα, στις 4 Αυγούστου επαναλαμβάνω, και σχολικά. Όταν του είπα ότι αυτά που μου λέει είναι φθηνές δικαολογίες μου είπε "τι να σας κάνω και εγώ υπάλληλος είμαι" και μου έδειξε μια ταμπέλα στην είσοδο που λέει "δεν γίνονται αλλαγές όταν αλλάξει η σεζόν" χωρίς βέβαια να έχει συγκεκριμένες ημερομηνίες για το πότε αλλάζει σεζόν το JUMPO.

Εννοείται ότι στο κατάστημα συνέχιζαν να πουλούν καλοκαιρινά ρούχα και είδη για την θάλασσα παρόλο, που όπως μου είπαν, τα είχαν πάει στις αποθήκες.

Όπως ήταν φυσικό έφυγαν χωρίς να πάρω τίποτα και δεν πρόκειται να ξαναψωνίσω στα συγκεκριμένα καταστήματα.

Ζητώ να μου απαντήσει κάποιος πραγματικά υπέυθυνος για αυτή την τακτική των καταστημάτων να αλλάζουν σεζόν καταμεσής του καλοκαιριού και θα θεωρούσα πιο τίμιο να ξεκαθαρίζουν εξαρχής ότι δεν κάνουν αλλαγές.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

1 σχόλιο:

  1. kalispera.
    ontos h sezon alazei stis arxes aygoystoy.ta kalokairina exoyn aposyr8ei apo ta rafia ton katasthmaton.ta mona kalokairina poy yparxoyn pros polisi einai foyskotes barkes kai eidi campig.

    ypalilos apo8ikis

    ΑπάντησηΔιαγραφή