Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 05, 2010

Kαταγγελία για: Sato group

Θέλω να καταγγειλω την εταιρια αυτη για την απαραδεκτη συμπεριφορα και εξυπηρετηση....


πριν 1 1/2 χρονο αγορασαμε ενα καναπε αρκετα ακριβο δερματινο...φυσικα διαλεξαμε δερματινο για να τον εχουμε μια ζωη....εννοειτε οτι οταν τον φεραμε σπιτι εβαλα ριχταρι...μετα απο 1 1/2 χρονο και ουτε και ο καναπες μου εχει σκασει παντου-παντου ομως!!!πηρα λοιπον τηλεφωνο να διαμαρτυρηθω πως ο "δερματινος" καναπες μου εχει διαλυθει?ουτε παιδια εχω ακομη αλÎ! �α και εμεις στο σπιτι συχνα δεν ειμαστε για να τον χαλασουμε εμεις...αλλα και παλι πηραμε δερματινο για να αντεξει περισσοτερο!!!οταν μιλησα με μια υπευθυνη..μου ειπε οτι η εγγυηση ηταν για ενα χρονο και εχει ληξει και δεν μπορουν να κανουν τιποτα...αλλα θα συζητουσε με καποιον υπευθυνο και θα μας επαιρνε τηλ να μας ενημερωσει τι αποφασιστηκε τελικα!!
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΠΟΤΕ ΠΑΡΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΦΟΡΤΩΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ!!...Ξαναπηρα εγω μετα απο 2 εβδομαδες και εννοειτε οτι τα μασουσαν μας δουλευουν και απο πανω...ζητησα το τηλ του προϊσταμενου ! να του μιλησω εγω απευθειας...οταν ! πηρα τηλ ο κος Φωτεινακος ηταν απασχολημενος και θα με καλουσε οταν μπορουσε αυτος........ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΗΡΕ ΠΟΤΕ!!!μπραβο SATO GROUP οταν τσεπωνατε τα 1200 ευρωπουλα ειμασταν πελατες και ειχαμε ολη την προσοχη σας...απο εκει και περα δεν σας νοιαζει ο πελατης!!!ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!Μακρια απο αυτην την εταιρια λοιπον...δωστε κατι παραπανω και πηγαινετε σε μια καθως πρεπει εταιρεια με κυρος και αξιοπρεπεια....που δεν θα σας γυρισει την πλατη οταν την χρειαστειτε!!!Ευχαριστω πολυ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου