Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Δεκεμβρίου 21, 2011

Service και πολιτική της εταιρίας Siemens

Είχα αγοράσει ένα ανταλλακτικό από την Siemens Θεσσαλονίκης για μια ηλεκτρική συσκευή που τελικά δεν το χρειάστηκα αξίας 37 ευρώ. Έτσι λοιπόν με την απόδειξη αγοράς και την συσκευασία σφραγισμένη πήγα στο service των εταιρειών Siemens Bosch Pitsos για να το επιστρέψω και να πάρω τα χρήματα μου πίσω, μιας και στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε χρειάζομαι μέχρι και το τελευταίο ευρώ.


Εκεί λοιπόν πήρα μια απάντηση ότι δεν δέχονται επιστροφές και ότι η πολιτική της εταιρείας είναι αυτή να μην δέχονται επιστροφές, και μου διευκρίνισαν ότι κακός δεν πήρα το συνεργείο τους (70 ευρώ περίπου για να κάνουν δουλειά 1 ώρας) και ότι έπρεπε να το προτιμήσω. Έτσι σκέφτηκα ότι ίσως είχα μια ελπίδα να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Οι υπάλληλοι δεν φταίνε σε τίποτα αν η εταιρεία έχει τέτοια πολιτική, αλλά τέτοιες εποχές αυτή η γερμανική εταιρεία που έχει ακουστεί το όνομα της σε άπειρα σκάνδαλα με πολιτικούς στον ευρωπαϊκό χώρο και όχι μόνο δεν μπορεί να έχει τόσο σκληρή πολιτική.

Έτσι μιας και την πάτησα προτείνω στους καταναλωτές με πρόβλημα στις συσκευές αυτών των εταιρειών να μην αγοράσουν τα ανταλλακτικά πριν να είναι σίγουροι ότι τα χρειάζονται και με μπόλικο σαρκασμό να προτιμάτε τα συνεργεία της Bosch Siemens Pitsos.





Αναγνώστης

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου