Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Απριλίου 04, 2014

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ : Ο ΕΟΠΠΥ δεν μου δίνει τα χρήματα που δικαιούμαι...

Είμαι μια άνεργη μητέρα, 3 ανήλικων παιδιών 5 και 3 αντίστοιχα (έχοντας την οριστική επιμέλεια) και διαζευγμένη (πλέον).
Πριν απο λίγο καιρό η...
κόρη μου χρειάστηκε να αλλάξει τα γυαλάκια της γιατι της ανέβηκαν οι βαθμοί στα γυαλιάκια που ήδη φορούσε.

Πήγα το παιδί μου στον οπτικό και έχω και την απόδειξη στα χέρια μου πληρώνοντας 100€.
Οταν πήγα στον ΕΟΠΠΥ στις παροχές για να καταθέσω τα χαρτιά για να πάρω τα χρήματα, που εγώ είχα πληρώσει, μου απήντησαν ότι δεν μπορούν να με βοηθήσουν δίνοντας μου τα χρήματα πίσω γιατι ο πρώην σύζυγός μου μας έχει ασφαλίσει ως έμμεσα μέλη.

Μάλιστα μου είπαν, παρόλο που ήθελαν να με βοηθήσουν, ότι για οτιδήποτε χρειαστούν τα παιδιά μου χρησιμοποιώντας τον ΕΟΠΠΥ δεν θα μπορέσω ποτέ να πάρω πίσω εγώ τα χρήματα, και ας τα έχω δώσει όλα εγώ αλλά αντίθετα αν κάνω τα χαρτιά μου θα κάνω "ένα δώρο" στον πρώην σύζυγο μου καταθέτοντας ο ΕΟΠΠΥΥ τα χρήματα στο λογαριασμό του.

Σημειωτέον ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως επικοινωνία.
Πολύ σύντομα δε, εγώ θα είμαι τελείως ανασφάλιστη, αφού θα με βγάλει και απο έμμεσο μέλος στο βιβλιάριο υγείας.

Με όλο τον σεβασμό, ρωτάω το εξής. Δεν υπάρχει τρόπος να πάρω τα χρήματα μου πίσω τώρα ή στο μέλλον αν χρειαστούμε κάτι; (έχω την απόφαση της οριστικής επιμέλειας των παιδιών μου και του διαζυγίου).

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Με εκτίμηση
Μαίρη Δ.



Πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου