Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 22, 2016

Ένας 6χρονος προσφέρει την οικογένεια του στο «παιδί του ασθενοφόρου» από τη Συρία [ΒΙΝΤΕΟ]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Πριν λίγες εβδομάδες η εικόνα του 5χρονου Ομράν Νακνές από τη Συρία να ζει το δράμα του βουβός μέσα σε ένα ασθενοφόρο, περιμένοντας κάποιος να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο μετά
τον βομβαρδισμό του σπιτιού του στο Χαλέπι, είχε συγκλονίσει την παγκόσμια κοινότητα.Ανάμεσα στα εκατομμύρια ανθρώπων που συγκινήθηκαν από την εικόνα του παιδιού κι ένας 6χρονος από τη Νέα Υόρκη, ο οποίος βλέποντας πως ζει ο σχεδόν συνομήλικος του Ομράν, αποφάσισε να στείλει ένα γράμμα στον Μπαράκ Ομπάμα, ζητώντας του να φέρει τον μικρό Σύρο στις ΗΠΑ.





«Μπορείτε σας παρακαλώ να πάτε να τον πάρετε και να τον φέρετε στο σπίτι μας. Θα σας περιμένουμε με σημαίες, λουλούδια και μπαλόνια. Θα του δώσουμε μια οικογένεια και θα γίνει αδελφός μας» έγραψε ο μικρός Άλεξ στον πρόεδρο των ΗΠΑ.

«Στο σχολείο μου έχω έναν φίλο από τη Συρία, τον Ομάρ. Θα τον συστήσω (τον Ομράν) στον Ομάρ και μπορούμε να παίζουμε όλοι μαζί. Θα τον καλούμε σε πάρτυ γεννεθλίων και μπορούμε να του διδάξουμε αγγλικά, όπως κάναμε και με έναν φίλο μου από την Ιαπωνία» αναφέρει στην επιστολή του ο Άλεξ.

«Σας παρακαλώ να του πείτε ότι ο αδελφός του θα είμαι εγώ, ο Άλεξ. Και ότι είμαι πολύ ευγενικός, όπως εκείνος. Καθώς δεν θα φέρει μαζί του παιχνίδια και δεν έχει παιχνίδια, η Κάθριν θα μοιραστεί μαζί του το μεγάλο ριγέ λευκό-μπλε λαγό της. Και εγώ θα μοιραστώ το ποδήλατό μου και θα του μάθω να κάνει ποδήλατο. Θα του μάθω επίσης να κάνει προσθέσεις και διαιρέσεις στα μαθηματικά και θα μυρίζουμε μαζί το λιπ-γκλος της Κάθριν που είναι πράσινο και δεν αφήνει κανέναν να το ακουμπήσει» προσθέτει ο 6χρονος Νεοϋορκέζος.

Ολόκληρη η συγκινητική επιστολή:









Ο Μπαράκ Ομπάμα αναφέρθηκε στις φράσεις του Άλεξ στη διάρκεια της ομιλίας του -για τελευταία φορά ως πρόεδρος- στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ.

«Θα έπρεπε όλοι να είμαστε περισσότερο σαν τον Άλεξ» είπε ο Αμερικανός πρόεδρος.

«Φανταστείτε πώς θα ήταν ο κόσμος εάν ήμασταν σαν αυτόν. Φανταστείτε πόσο πόνο θα μπορούσαμε να απαλύνουμε και πόσες ζωές θα μπορούσαμε να σώσουμε» τόνισε ο Ομπάμα.

Η επιστολή, σημείωσε ο Αμερικανός πρόεδρος, προέρχεται από ένα παιδί «που δεν έχει μάθει να είναι κυνικό ή καχύποπτο ή φοβισμένο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου