Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 20, 2016

Ο πρώτος Βρετανός γαλαζοαίματος που δηλώνει γκέι


Ο λόρδος Ivar Mountbatten, εξάδελφος της βασίλισσας Ελισάβετ της Μ. Βρετανίας, έγινε το πρώτο μέλος της βασιλικής οικογένειας που δηλώνει ανοιχτά πως είναι γκέι.

Μάλιστα, μίλησε για πρώτη φορά ανοιχτά για τη σεξουαλικότητά του και το πώς τελικά βρήκε την αγάπη και την ευτυχία δίπλα στον νέο του σύντροφο, τον James Coyle, εργαζόμενο σε αεροπορική εταιρεία.

Ο 53χρονος Mountbatten τόνισε επίσης πως νιώθει ανακουφισμένος που επιτέλους μίλησε για τη σεξουαλικότητά του, παραδέχθηκε ωστόσο ότι ακόμα δεν αισθάνεται απολύτως άνετα που είναι γκέι.


Ο Mountbatten έχει τρία παιδιά από τον γάμο του με την Penelope Thompson, από την οποία όμως χώρισε το 2011. Πρώτα, φυσικά, είπε πως είναι γκέι στην οικογένειά του και στους φίλους του, στους οποίους μάλιστα σύστησε τον James Coyle, με τον οποίο γνωρίστηκε τον περασμένο Μάρτιο, ενώ έκανε σκι στο χειμερινό θέρετρο Verbier της Ελβετίας.

«Εκρυβα το θέμα μου επειδή δεν ήθελα να συμφιλιωθώ με το ποιος είμαι και να αντιμετωπίσω στην αρχή συγγενείς και φίλους. Το έθαψα. Είχα ακόμη και φιλενάδες στην προσπάθειά μου να καταλάβω τι ήθελα να γίνω. Δεν ήταν εύκολο όταν ήμουν στην εφηβεία και στα 20 μου. Τώρα όμως χαίρομαι τόσο πολύ που βρήκα κάποιον τον οποίο με μεγάλη μου ευχαρίστηση μπορώ να αποκαλώ σύντροφο», δήλωσε ο Mountbatten σε συνέντευξή του στη Mail on Sunday.

«Το να είμαι ένας Mountbatten δεν υπήρξε ποτέ το πρόβλημα, ήταν η γενιά στην οποία ανήκω. Όταν μεγάλωνα, όλο αυτό ήταν γνωστό ως "η αγάπη που δεν τολμάς να πεις το όνομά της", αλλά είναι καταπληκτικό πόσο έχουμε προοδεύσει σε επίπεδο αποδοχής", είπε επίσης ο 53χρονος λόρδος σχετικά με την απόφασή του. «Πάλεψα με τη σεξουαλικότητά μου και κατά κάποιον τρόπο ακόμη το κάνω. Ήταν ένα πραγματικό ταξίδι μέχρι να φτάσω εδώ, αλλά τώρα είμαι ευτυχισμένος». τόνισε.

Ο Mountbatten λέει πως η πρώην σύζυγός του, Penny, και οι τρεις κόρες τους είναι πολύ υποστηρικτικές και έχουν καλωσορίσει τον νέο σύντροφό του στις ζωές τους. «Πλέον είμαι πολύ πιο ευτυχισμένος, παρόλο που δεν νιώθω ακόμη 100% άνετα όντας ομοφυλόφιλος», λέει.

«Σε έναν ιδανικό κόσμο, ξέρω πως τα κορίτσια θα ήθελαν η μητέρα τους και ο πατέρας τους να είναι ακόμη μαζί, αλλά λατρεύουν επίσης και την οικογένεια του 21ου αιώνα που έχουμε χτίσει. Ο πατέρας τους έχει αγόρι. Είναι τόσο περίπλοκο και τόσο απλό, αλλά το να βρω τον James σημαίνει πως δεν χρειάζεται να λέω ψέματα σε κανέναν ή να γεράσω μόνος μου», καταλήγει.

Πλέον, ο Mountbatten και ο σύντροφός του ζουν σε μια έπαυλη στο Bridwell Park. Οσο για την πρώην σύζυγό του, μένει κοντά τους και το σπίτι τους είναι πάντα ανοιχτό για εκείνη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου