Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 29, 2016

Δεν μπορώ αμέσως Αλέξη, είμαι στη Λαμία και... διδάσκω

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nikos Roussis


ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΟΥΝΙΕΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ
Ελα Μπέτυ μ' ακούς? (φωνάζοντας)
Σ'ακούω Αλέξη (ψιθυριστά)
Πήγαινε αμέσως τώρα και ξέγραψε τα παιδιά από το ιδιωτικό και γράψτα σε σχολειό στην Αγία Βαρβάρα, κοντα στο πατρικό του Σταύρου που έχει πολλούς τσιγγάνους.
Μα γιατί, τι συμβαίνει? (πιο ψιθυριστά)
Σαν τι να συμβαίνει? Δεν μπορεί εμένα του καταληψία να μου την "βγαίνει" ο Κούλης και να μου λέει ότι...
στέλνω τα παιδιά μου στο ιδιωτικό.
Κατάλαβες? Τώρα....
Δεν μπορώ αμέσως Αλέξη, είμαι στη Λαμία και... διδάσκω (εντελώς ξέπνοα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου