Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 24, 2016

Παντρεύτηκε ταυτόχρονα την πεθερά του και την κόρη της

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mπορεί για κάποιους άνδρες το συγκεκριμένο σενάριο να αποτελούσε τον χειρότερο εφιάλτη, ωστόσο ο Shailesh Dalbot παντρεύτηκε τη γυναίκα του και την πεθερά του και νιώθει
ευτυχισμένος. Και το παράδοξο της υπόθεσης δεν τελειώνει εδώ εφόσον οι εν λόγω κυρίες είναι συγχρόνως και συγγενείς του.


Σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail, όλα ξεκίνησαν όταν η θεία του Shailesh, Shormi Nokrek έμεινε χήρα. Ο 15χρονος τότε Shailesh ήταν ο μόνος διαθέσιμος άνδρας από την πλευρά της οικογένειας του συζύγου της που είχε πεθάνει, γι' αυτό και θα έπρεπε να την αποκαταστήσει όπως προβλέπει η παράδοση στη φυλή Mandi στην οποία ανήκουν.



Με σκοπό, μάλιστα, να αποτραπεί μία πιθανή απιστία του Shailesh, ο 15χρονος παντρεύτηκε παράλληλα και την κόρη της Shormi, Jellita, που ήταν τότε μόλις επτά χρόνων.

Ο 60χρονος σήμερα Shailesh έχει τέσσερα παιδιά με τη Jellita και λέει πως η κατάσταση της οικογένειάς του είναι φυσιολογική για τη φυλή του, που ζει στο κεντρικό Μπαγκλαντές.

«Ο θείος μου είχε δύο αδελφούς αλλά ήταν και οι δύο παντρεμένοι κι έτσι εγώ ήμουν η τελευταία επιλογή», λέει ο Shailesh στη Daily Mail. «Δεν υπήρχε άλλη. Δεν μπορούσε να παντρευτεί κανέναν που δεν ήταν μέλος της οικογένειας του συζύγου της», εξηγεί ο Shailesh.

«Δεν θυμάμαι και πολλά από το γάμο μου, πάνε 45 χρόνια. Ο ιερέας κάτι ανακοίνωσε κι αυτό ήταν. Η θεία μου έγινε σύζυγός μου», περιγράφει, «είναι κάτι που συνηθίζεται στις παραδόσεις μας. Δεν το βρήκα παράξενο, είναι φυσιολογικό για μας. Υπάρχει ένας καλός λόγος γι’ αυτό το έθιμο: διατηρεί την οικογενειακή συνέχεια και την ενδυναμώνει», συνεχίζει.

Ο Shailesh και η Shormi έζησαν ως ανδρόγυνο για δέκα χρόνια αλλά δεν έκαναν παιδιά. «Ζούσαμε όπως όλα τα συνηθισμένα παντρεμένα ζευγάρια και τη σεβόμουν ως μεγαλύτερή μου», αφηγείται ο άνδρας που περίμενε η Jellita να γίνει 17 χρονών πριν να ξεκινήσει τις σεξουαλικές σχέσεις μαζί της.

Στα 52 της σήμερα η Jellita και ως επικεφαλής της οικογένειας εκείνη λέει: «Ήμουν τόσο μικρή όταν παντρεύτηκα που δεν θυμάμαι και πολλά. Δεν ήξερα καν τι γινόταν. Ανακάλυψα πως είμαι παντρεμένη πολλά χρόνια μετά αλλά ήμουν οκ με αυτό. Ήξερα πως ήταν ένας καλός άνδρας κι έπρεπε να ακολουθήσουμε τις παραδόσεις, δεν το βρήκα παράξενο. Έχω υπάρξει πολύ ευτυχισμένη με τον σύζυγό μου».

«Η μητέρα μου κι εγώ δεν μοιραστήκαμε τον άνδρα μου», ξεκαθαρίζει. «Έπαψε να πηγαίνει σ’ εκείνη όταν ήρθε σε μένα. Έτσι έγινε, είναι παράδοση, δεν είχαμε επιλογή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου