Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 24, 2016

Ορισμένες σκέψεις καθώς πλησιάζει η λήξη της προθεσμίας πληρωμής του ΤΣΜΕΔΕ...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ευρώπη Κοσμίδη





"Ορισμένες σκέψεις καθώς πλησιάζει η λήξη της προθεσμίας πληρωμής του ΤΣΜΕΔΕ:

Ο κύκλος της ζωής των χρημάτων μου:

1. Το ταμείο μου (ΤΣΜΕΔΕ) μου ζητάει εκβιαστικά λεφτά, για να μπορώ να λειτουργήσω σαν ελεύθερος επαγγελματίας.

2. Του τα δίνω.
3. Σε αντάλλαγμα μου δίνει 2 @@δια σε καλύψεις και μια υπόσχεση για σύνταξη που δε θα πάρω ποτέ.4. Τα λεφτά μου το ΤΣΜΕΔΕ τα διαθέτει στην σοφή κυβέρνηση για να τα κάνει ότι... γουστάρει.5. Η κυβέρνηση τα δίνει στην Τράπεζα Ατικής (και καλά επένδυση).6. Η Τράπεζα Αττικής, κατόπιν εντολής της κυβέρνησης, τα δίνει στον Καλογρίτσα ώστε, μαζί με το χωράφι και 20 κεφάλια αιγοπρόβατα να τα πάρει δάνειο.7. Ο καλογρίτσας τα δίνει πίσω στην κυβέρνηση για να πάρει άδεια.8. Η κυβέρνηση του δίνει άδεια9. Με την άδεια ανοίγει κανάλι. Ζημιογόνο φυσικά.10. Το κανάλι σερβίρει σανό στους βλάκες ψηφοφόρους εκ μέρους της κυβέρνησης11&12. Σαν αντάλλαγμα η κυβέρνηση τον τροφοδοτεί (πέρα από τα δάνεια κλπ) με έξτρα λεφτά για διαφημίσεις, εργολαβίες, και ότι άλλο θες, είτε απευθείας, είτε μέσω του καναλιού.Κι εγώ κάθομαι σα βλάκας πάνω αριστερά και κοιτάω τους ηλίθιους κάτω δεξιά που μασάνε το σανό που τους αγόρασαν με τα λεφτά μου..."Γράφει εξαιρετικά , ο συνάδελφος Καραγιώργος Βασίλειος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου