Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 13, 2016

Ητανε μία κυρία, που μου συστήθηκε ως "δημοσιογράφος" και μου είπε ότι εργάζεται στο γραφείο της κυρίας Μπακογιάννη

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nikos Roussis
Μόλις τώρα έκλεισα το τηλέφωνο.

Ητανε μία κυρία, που μου συστήθηκε ως "δημοσιογράφος" και μου είπε ότι εργάζεται στο γραφείο της κυρίας Μπακογιάννη.
Δημοσιογράφος κι' δουλεύετε στο γραφειο της Μπακογιάννη, της λέω
Ναι μου απαντά
Δηλαδή, τι κάνετε επιμένω, γραφετε δελτια τύπου?
Ε ναι, κάτι τέτοιο μου λέει ελαφρώς χολωμένη.
Εντάξει, της λέω, εδώ που φθάσαμε πλέον είναι ένα... είδος δημοσιογραφίας κι' αυτό.
Δεν σας καταλαβαίνω, λέει το "βλήμα" αλλά εγώ θέλω να ρωτήσω από πού βγαίνει το συμπέρασμα, σ' αυτό που γράψατε, ότι ο Τσαβουζογλου "την είπε" στην Ντόρα.
Μα το γράφω, της απαντώ.
Εκανε μία ερωτηση-πάσα στον τουρκο υπουργο εξωτερικών και τόυ έδωσε την ευκαιρία, να πεί για 15 λεπτά τα δικά του και στην ουσία να αποδείξει (δικαίως θάλεγα) το ότι οι Τούρκοι έχουν κάνει πολύ περισσότερα για τους πρόσφυγες απ' όλη την Ευρώπη και από την Ελλάδα.
Ε ναι, μου λέει, αλλά ήτανε ανάγκη να παρουσιασθεί έτσι?
Α, κοίτα να σου πώ, της απαντώ, δεν σάχνεις κάνα δελτίο τύπου να λες ότι η Ντόρα έκανε τον Τσαβούζογλου με τα κρεμμυδάκια και μετά να δημοσιοποιήσω όλο το βίντεο της μεταξύ τους συνομιλίας, να ξευτιλισθείτε.
Ακολούθησαν τα γνωστά ότι "δεν μπορω να κατέβω στο επίπεδο σας" και αλληλοχαιρετίσθήκαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου