Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 18, 2016

ΤΑ TΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΡΟΣ Α.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


ΤΑ TΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΡΟΣ Α...ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ. Ο Ηράκλειτος είναι ενας από τους κορυφαιους Ελληνες φιλοσοφους ολων των εποχων.
Eνδεικτικο είναι αυτό που ειπε ο Σωκρατης σχετικα με τον Ηρακλειτο. Όταν λοιπον ο Σωκράτης διάβασε το έργο του Ηράκλειτου είπε "αυτά που κατάλαβα είναι σπουδαία, νομίζω όμως ότι είναι εξίσου σπουδαία και αυτά που δεν μπόρεσα να καταλάβω. Ωστόσο χρειάζεται να είσαι ένας δεινός κολυμβητής σαν αυτούς από τη Δήλο για να μην πνιγείς μέσα στο βιβλίο του Ηρακλειτου".

Ο μεγας Ηράκλειτος ηταν όπως ολοι οι γνήσιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, ρήτορες κλπ, μονοθειστης. Ανέκαθεν από καταβολης του Ελληνικου εθνους , οι Ελληνες πανεπιστήμονες γνωριζαν και διδασκαν τον ένα θεο δημιουργο. Ο Ηράκλειτος αναφερει σχετικα με τον έναν θεο : Ακομη και τα ημερα ζωα, τα αγρια, τα πουλια, και τα ψαρια, γεννιουνται , ακμαζουν και πεθαινουν υπακούοντας στους νομους του ενός θεου ( Αριστοτέλης, περι κοσμου, 6. 401a 8). Για τον Θεο όλα είναι ωραια, αγαθα και δικαια. Μονον για τους, ανθρώπους αλλα είναι καλα, και αλλα ασχημα (Πορφυριος). Στο σημειο αυτό θα ερθει ο Σωκρατης, με τον Πλατων , στο εργο του Πλάτωνος Τιμαιος , μας διδασκουν ότι ο ενας Θεος δημιουργος, είναι αγαθος ( καλος). Για αυτό στον αγαθο ( καλο), δεν χωραει καμια κακια, κασνενα μισος.

Οπως σας γραφω σε παλαιοτερα αρθρα, ο θεος είναι γεματος αγαπη ειναι αιτια μονον για κάθε τι καλο που συμβαινει, καθως είναι ο θεος της απολυτης αγαπης, της δικαιοσυνης, της ομορφιας, της ταξης κλπ. Ο εωσφορος που μισει κάθε τι καλο ωραιο, δικαιο που εφτιαξε ο θεος. Ο εωσφορος με τους δαιμονες του δωδεκαθεου, είναι ο αποκλειστικα υπεύθυνος για ότι κακο συμβαινει. Μεσα από τους λαους που πιστευουν σε αυτόν προκαλει διαφορα τρομερα δεινα στην Ελλαδα, αλλα και σε ολους τους υπολοιπους καλους ανθρώπους ανα τον κοσμο. Ο μεγας Φιλόσοφος, δεν θα μπορουσε να παραμεινει θεατης στην καταστροφή του Ελληνισμού από το εωσφορικο δωδεκαθεο. Ο αρχαιος Ελληνικος κοσμος σαπιζε αργα και σταθερα σε πνευματικο, ηθικο, και κατ επέκτασιν πολιτικο και στρατιωτικο επιπεδο εξαιτιας του εωσφορικου δωδεκαθεου.

Η καταληξη ηταν να κατακτησουν κατ ουσιαν αμαχητί οι αρχαιοι ρωμαιοι, τους αρχαιους Ελληνες. Θελωντας και ο μεγας Εφεσιος φιλόσοφος να συμβαλει στο να αποτραπει η καταστροφή του Ελληνισμού από το εωσφορικο δωδεκαθεο, αναφερει σχετικα με της εωσφορικες θυσιες, ότι ενω ζητουν να εξαγνιστουν με καθαρμους, εν συνεχεια μιαινονται με άλλο αιμα από της (νεες) θυσιες που κανουν. Είναι σαν να είναι καποιος βουτηγμένος στην λασπη και προσπαθει να καθαριστεί βαζοντας και άλλη λασπη επανω του. Επισης αναφερει ο Ηράκλειτος, ότι οσοι προσευχονται στα αγαλματα των δαιμονικων θεων, ειναι ένα πραγμα που ισοδυμανει με το να μιλα καποιος σε τοιχους. Από το εργο Αριστοκριτος Θεοσοφια 68, Ωριγένης κατά Κελσου VII 6 2.

 Επισης Ηράκλειτος μας διδαξε ότι οσοι συμμετεχουν στα εωσφορικα μυστηρια (Ελευσινια, Διονυσιακα κλπ), ειτε είναι μαγοι, μυστες, ιερεις των δαιμονων, στην μετα θάνατον ζωη, θα υποστουν πολύ μεγαλες τιμωριες (Κλημης, Προτρεπτικος 22). Δεν είναι καθολου τυχαιο λοιπον που ο μεγιστος των προσωκρατικών φιλοσοφων απεμεινε με την σειρα του χωρις βιβλια ,καθως του τα εκαψαν οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου. Για τους ιδιους λογους πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι ,σοφιστες, επιστημονες, μονον στην αρχαια Αθηνα βρηκαν τραγικο θανατο από τους εωσφοριστες του Δωδεκαθεου. Όλα αυτά διοτι οι Ελληνες επιστήμονες διδασκαν τον έναν Θεο δημιουργο, envελεγαν παντοτε στις διδασκαλιες τους, ότι το δωδεκαθεο, είναι εωσφορικο, και αναξιο σε σχεση με τον Ελληνικο πολιτισμο. Για αυτους τους λογους οι εωσφοριστες του Δωδεκαθεου εκλεισαν πολλες φιλοσοφικες σχολες, εκαψαν τα βιβλια αρκετων φιλοσοφων, σοφιστων κλπ. Ακομη οσους δεν τους σκοτωναν τους εστελαν στην εξορια. Μελετώντας την αρχαιοελληνική εωσφορικη "θρησκεία" είναι εύκολο να διαπιστώσει τα άπειρα εωσφορικα της στοιχεία. Μονιμος εκεινους τους αιωνες είχαμε, αδικες ανθρωποθυσίες Ελλήνων, το φαγωμα των θυσιασμένων (κανιβαλισμος), την δια της βιας εκπορνευση των Ελληνιδων γυναικων, εναντι αδρας αμοιβης, την οποια εισεπραταν οι μαστροποι εωσφοριστες ιερεις των δαιμονικων θεων. Ακομη γινοταν ευνουχισμοι ανδρων, θυσιες ζωων, λιτανειες του φαλλου, και σεξουαλικες ανωμαλίες. Εκατομμυρια αθώοι Ελληνες ηταν τα θύματα των εωσφοριστων.

Οι ατυχοι που θυσιαζοταν ηταν κατά κυριο λογο, αθωες, νέες παρθένες και αγνοι νεοι, οι οποιοι θυσιαζοταν από τους δαιμονικους ιερεις-παρανοικους δολοφόνους, της εωσφορικης θρησκειας, στους βρώμικους (κυριολεκτικά και μεταφορικά) βωμούς των αιμοβόρων δαιμονων του δωδεκαθεου. Όλα αυτά τα αισχη γινοταν με εντολες του δελφικου ιερου. Η μαυρη μαγεια, η μαντική, η αγυρτεία, η ψευτοθεραπείες , αποτελουσαν καθημερινοτητα, για τους εωσφοριστες ιερεις. Η μαγεία είχε τέτοια έκταση στους κόλπους της αρχαιοελληνικής εωσφορικης θρησκείας, ώστε είχε οριστεί ως προστάτιδά της η φοβερή τρίμορφη θεά της νύχτας, του σκότους και των φαντασμάτων Εκάτη - Άρτεμις, (Κορνούτος, Περί της θεών φύσεως,34,1). Ο Σουηδός καθηγητής Μ. Νilsson, ο μεγαλύτερος μελετητής της αρχαιοελληνικής θρησκείας, τονίζει εμφαντικά πως «οι μαγικές τελετουργίες του παρελθόντος πέρασαν στη λατρεία των θεών και έγιναν ιερές τελετές» (M. Nilsson, Ιστορία της Αρχαίας Ελληνικής Θρησκείας, Αθήνα 1977,σελ.109). Ολόκληρο το πολυποίκιλο τελετουργικό της αρχαίας θρησκείας ήταν εωσφορικο. ΑΜΕΤΡΗΤΑ είναι τα εγκλήματά του δωδεκαθεου κατά των Ελλήνων και κατά του Ελληνικου Έθνους.

Το πολυποικιλο αυτο εωσφωρικό συνοθυλευμα, ηταν η πιο θανατηφορα πληγη στο σωμα του Ελληνικου εθνους, η οποια το σκότωνε αργα και σταθερα, απο το απώτερο παρελθόν το 1519 π.χ., εως το τελος του αρχαίου κόσμου με την κατακτηση της Ελλαδος απο τους αρχαιους Ρωμαιους. Δεν είναι τυχαίο ότι ο αρχαίος Ελληνισμός ξεψυχουσε στους υστερους χρονους, μαζί με την μοιραια- εωσφορικη του θρησκεια. Ειναι ολοφανερο πως το δωδεκαθεο συμπαρέσυρε στην καταστροφη και τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο, μαζί με τον πολιτισμο του και την ιστορια του. Είναι επίσης αποδεδειγμένο πως ο Ελληνισμός αναστηθηκε απο τον Χριστιανισμό. Όταν η αρχαια Ελλαδα σαπισε ηθικα, πνευματικα, εξαιτιας της σεξουαλικης διαφθορας και του εωσφορισμου, το αποτέλεσμα ηταν να πεσει κατ ουσιαν αμαχητί στους αρχαιους Ρωμαιους , ολοι πλεον μας ειχαν ξεγραμμενους ως εθνος.

Ο Ιησους Χριστος δεν μας γλυτωσε μονον από το απολυτο ηθικο, πνευματικο σκοτος, δεν μας εσωσε μονον από την αμαρτια, δεν μας διδαξε μονον την αγαπη, αλλα ηταν η αιτια να αναστηθει ο νεκρος αρχαιος Ελληνικος κοσμος των μονοθειστων αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων. Ο Χριστος εγινε η αιτια σωτηριας του Ελληνικου λαου, από την σκλαβια των αρχαιων ρωμαιων, και τον σταδιακο αφανισμο στο περασμα των αιωνων. Ο Σωτηρας Χριστος ηταν η αιτια να σωθει η ετοιμοθανατη από το εωσφορικο δωδεκαθεο, ρωμαικη αυτοκρατορια, η οποια ειχε σαπισει σε ηθικο, σε πνευματικο επιπεδο, και η οποια θα ειχε ακριβως το ιδιο τελος με τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο. Ο Ιησους Χριστος είναι η αιτια της δημιουργιας της πρωτης και μοναδικης μεχρι και σημερα Ελληνοχριστιανικης αυτοκρατοριας. Είναι αυτονοητο, ότι τα θαυματα, η ανασταση, η διδασκαλια για αγαπη, δικαιοσύνη, βοηθεια, ειρηνη, αληθεια, συγκλονισαν τον τοτε γνωστο κοσμο, ο οποιος βριοκσοταν κατω από τον ληθαργο του εωσφορισμου. Η Ελλαδα κυριολεκτικα νεκραναστήθηκε από τον σωτηρα Χριστο.


Το εωσφορικο μαντειο των Δελφων, υπηρξε η μεγαλυτερη ανθελληνικη σφηκοφωλιά της αρχαιοτητος. Το εωσφορικο μαντειο ηταν ένα μακραν το μεγαλυτερο κεντρο δεισιδαιμονίας, εωσφορισμου, απατης, οικονομικης εκμεταλλευσης, και ανθελληνισμου. Όταν ηρθε ο Καδμος, ο Δαναος, ο Λυγκεας , οι αλλοδαποι σκλαβοι από την Αιγυπτο και κατεκτησαν την Στερεα Ελλαδα και την Πελοπονησο, επεβαλαν μεταξυ αλλων στους Ελληνες το εωσφορικο δωδεκαθεο. Στο εωσφορικο μαντειο λατρευοταν η θεά Γη, η οποια αντικατασταθηκε και την θεση της πηρε η ινδοευρωπαική θεά Φοίβη που στην συνεχεια έγινε, ο δαιμονας Φοίβος-Απολλωνας. Με τον ερχομο τους, αμεσως οι αλλοδαποι εωσφοριστες σκλαβοι από την Αιγυπτο αρχισαν να καταστρεφουν την Ελλαδα μας, μεσω του δωδεκαθεου.
Με τους πρακτορες τους σε ολες τις πολεις, διαβόητους πυθαιστές, η πυθιους, έσπερναν στις λαικες μαζες, στους αγραμματους Ελληνες, απίστευτη δεισιδαιμονία και φόβο σχετικα με τους τρομερους δαιμονικούς Θεους. Ο μοναδικος τροπος να αντιμετωπισθεί η μηνη των δαιμονων, ήταν η προγνωση της διάθεσης τους, και για αυτο άρχισε να αναπτυσσεται η δαιμονικη τέχνη της μαντικης. Η επιβολη της αυθεντίας της Φοίβης, που μετά έγινε Φοίβος – Απόλλων, ως διάμεσο των δαιμονων και των ανθρώπων, εδωσε απίστευτο κυρος στο μαντείο των αλλοδαπών σκλαβων. Οι εωσφορικοι χρησμοι ήταν αποτελεσμα εκστασης της πυθίας και ειδικης επεξεργασίας των αδίστακτων ιερέων. Στην πραγματικοτητα οι σπασμοι και τα ακαταλαβιστικα παραληρηματα της πυθιας ηταν για να προκαλουν εντυπωση στους αμαθεις.
 Οι πανουργοι ιερεις χάλκευαν με μαεστρια τους χρησμούς, ενώ εδιναν πολλαπλη σημασια, ωστε να ισχυουν σε καθε περιπτωση, για να βγαίνει παντα "αληθινός", ο δαιμονας Απολλων, ως ένας από τους σκοτεινους αρχοντες του ψευδους. Ουδεμια μαρτυρια υπαρχει οτι βγηκε εστω και ένας χρησμός αληθινος. Ο ιστορικος Κωνσταντινος Παπαρηγοπουλος αναφέρει πως : οι θρηλούμενοι χρησμοί που επαληθεύθησαν ήσαν κίβδηλοι (Ιστορια.Β, σελιδα.27). Για αυτό οι αρχαιοι Ελληνες Φιλοσοφοι, Σοφιστες, Eπιστήμονες,κλπ , οι οποιοι ειχαν γνώση της απάτης που εκαναν οι σκοτεινοi αλλοδαποι ιερεις, εδωσαν στον δαιμονα, το προσωνύμιο Λοξίας. Λοξιας σημαινει "λοξός" στις αποκρίσεις του. Φυσικά οι χρησμοί γινόταν εναντι αδρας αμοιβής. Για αυτό τα εσοδα του δαιμονικου αντρου ήταν κολοσσιαία και τα πλούτη του απίστευτα. Οι ιερείς του δαιμονικου Απολλωνα ζουσαν σε αφάνταστη χλιδή, την ιδια ωρα που πεινουσε ο Ελληνικος λαος.



πηγη

1 σχόλιο: