Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 09, 2016

XAMOΣ!!! Έτσι ανεβάζουν τα νούμερα τηλεθέασης στην τηλεόραση της Βραζιλίας


Έτσι ανεβάζουν τα νούμερα τηλεθέασης στην τηλεόραση της Βραζιλίας με τηλεπαιχνίδι χωρίς περιστροφές, δύσκολες ερωτήσεις, ακριβές ιδέες και εξωτερικά γυρίσματα. Η συνταγή είναι απλή.

Βάζει έναν άντρα μαζί με μια σούπερ σέξι κοπέλα, και την γυναίκα του να σχολιάζει από το στούντιο!!

Απίστευτο, αλλά πέρα για πέρα αληθινό τηλεπαιχνίδι, που δεν αφήνει χώρο για σχόλια, αφού τα βίντεο τα λένε όλα.

Δείτε το σχετικό απόσπασμα που ακολουθεί κι έγινε πολύ γρήγορα Viral αφού δημοσιεύθηκε στις 19 Αυγούστου 2016 και μέχρι σήμερα το έχουν δει περισσότεροι από 5.115.575 εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου.

Απίστευτο αλλά τέτοια τηλεπαιχνίδια ούτε στην δεύτερη ζωή δεν θα ζήσουμε για να τα δούμε στην ελληνική τηλεόραση.



Ο τίτλος του παιχνιδιού είναι «Teste de Fidelidade» και δοκιμάζει τα ζευγάρια να μην ξανά κυλήσουν στην απιστία.

Μια επαγγελματίας γυναίκα έχει σκοπό να ξελογιάσει, ή καλύτερα να τεστάρει τον άντρα που κάθε φορά επιλέγουν αν και πόσο μπορεί να αντισταθεί .. και να απατήσει τον δεσμό του ή την γυναίκα του. Φυσικά υπάρχουν κρυφές κάμερες που καταγράφουν, και στο στούντιο σχολιάζει ο παρουσιαστής μαζί με την γυναίκα του.

Τέλος, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι αυτό είναι η τέλεια ιδέα για να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα. Ίσως θα ήταν ακόμα καλύτερο αν ως τροποποίηση εκτός του ερωτικού στοιχείου είχε και οικονομική μίζα.

Απίστευτη εκπομπή, αλλά με πολύ θεαματικό αποτέλεσμα.



Δείτε περισσότερα video εδώ: youtube.com

Δείτε ακόμα ένα «επεισόδιο» που όταν βγήκε στον αέρα έγινε χαμός .. με περισσότερες από1.491.984 εκατομμύρια προβολές.

Δείτε κι αυτό με περισσότερες από 451.468 προβολές χιλιαδες προβολές.


Επίσης, θα πρέπει να δείτε κι αυτό που ακολουθεί, με περισσότερες από 20.274.376 προβολές, από τις 11 Ιουνίου 2016 που ανέβηκε στο you tube.

Τέλος, δείτε και μια επιλογή από τα πιο δυνατά σημεία της εκπομπής σε μια μικρή συλλογή που ανέβηκε στις 16 Σεπτεμβριου 2016 και μεχρι τώρα το εχει πάνω από 15.394.309 εκατομμύρια προβολές.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου