Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 25, 2016

Γνωρίζοντας το πόσο λίγος είναι από τότε, είμαι σίγουρος ότι θα τον είχα ξεβρακώσει...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nikos Roussis


Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι.
Καθ' όσον ΕΓΩ δεν ξεχνώ.
.Nikos Roussis

25 Νοεμβρίου 2015

Σκέπτομαι ότι, θα μπορούσα να σας γλύτώσω από πολλά ...
Αν αποδέχονταν ο Τσίπρας, τότε που ως αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης είχε έλθει στο Στρασβούργο, να παραδώσει την "Μαύρη Βίβλο" στον τότε Επίτροπο Ολι Ρεν, να παραχωρήσει συνέντευξη, στον μοναδικό έλληνα ανταποκριτή που υπήρχε εδώ.
Το αίτημα μου, όμως, που μέσω του τότε ευρωβουλευτή του Σύριζα Νίκου Χουντή, του διαβιβάσθηκε, ήταν ξεκάθαρο.
Οι δυό μας, απέναντι σ' ένα τραπέζι και στη μέση ένα ανοικτό μαγνητόφωνο να γράφει...
Χωρίς προκαθορισμένες ερωτήσεις και... δίχως απαντήσεις-κλισέ.
Γνωρίζοντας το πόσο λίγος είναι από τότε, είμαι σίγουρος ότι θα τον είχα ξεβρακώσει...
Γνωρίζοντας κι' αυτός, ότι δεν αντέχει σε τέτοιου είδους συνεντεύξεις, αρνήθηκε το αίτημα μου και προτίμησε να δώσει μία έτοιμη συνέντευξη (ερωτήσεις-απαντήσεις, όλα γραμμένα) στον Μιχάλη Ψύλο που βρίσκονταν στην ...Αθήνα.
...και να μιλήσει για τα αποτελέσματα αυτής της συνάντησης, που έγινε σ' ένα άδειο γραφείο, μπροστά σε μία κάμερα που κουβαλούσε ένας κομματικός χαχόλος.
Οταν κέρδισε τις εκλογές ο Σύριζας, ο Μιχάλης Ψύλος ανταμοίφθηκε, για το πατόκορφο γλύψιμο που του είχε κάνει, με την θέση του Γενικού Διευθυντή στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Εγώ, αμέσως μετά και με εντολές άνωθεν, απολύθηκα από το ΑΠΕ, όχι γιατί δεν ήμουνα καλός στη δουλειά μου αλλά γιατί ενοχλούσε τον Σύριζα και τα Συριζόπανα, η κριτική μου στο φέϊσμπουκ.
Κι' όμως, επιμένω
Θα μπορούσα να σας είχα γλυτώσει από πολλά και θα είχατε αποφύγει, τώρα, τις δηλώσεις μετανοίας, απογοήτευσης και παραπλάνησης.
Τραβηχτείτει μόνοι σας τώρα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου