Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 29, 2016

Ετσι θα λήξει η σεμνή αυτή τελετή... Το τι θα μεταδώσει το ΑΠΕ-ΜΠΕΕΕ είναι άλλο θέμα...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nikos Roussis

Κατ' αποκλειστικότητα, ο ανειδίκευτος εργάτης της δημοσιογραφίας, μας πληροφορεί μέσω του καθεστωτικού ΑΠΕ-ΜΠΕΕΕ που διοικεί ότι "Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΑ ΕΚΦΩΝΗΣΕΙ ΕΠΙΚΗΔΕΙΟ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΚΑΣΤΡΟ"
Εγώ, πάλι, επειδή γνωρίζω τα μελλούμενα, σας μεταφέρω, επίσης κατ' αποκλειστικότητα, το τι ακριβώς θα επακολουθήσει:
Τσίπρας: "Αυτός ο άνθρωπος, που ενέπνευσε την επανάσταση, ενέπνευσε και μας στήν μακρινή Ελλάδα και..."
Φωνές από κάτω: "Εσένα ρε μπάμια, πότε ακριβώς σε ενέπνευσε, αφού δεν είχες καν γεννηθεί τότε?"
Τσίπρας: "Ησυχάστε, ησυχάστε...Οπως όλοι οι αριστεροί του κώλου, τα έμαθα κι' εγώ από τον πατέρα μου, που ήταν αγωνιστής της Αριστεράς και μαχητής μέχρι πού αφησε την τελευταία του ΄πνοή και..."
Φωνές από κάτω: "Μέχρι εδώ στην Άβάνα έχει φθάσει η βρώμα ότι ο πατέρας σου κονόμαγε στον καιρό της χούντας. Δείξε μας μια...φωτογραφία του ρε κουρέλι της αριστεράς..."
Τσίπρας: "Φωτογραφία του δεν έχω, έχω όμως βαθειά χαραγμένα στην ψυχή μου τα λόγια του: Εχε το νού σου παιδί μου, πηγαίνοντας στη Κούβα μπορεί να πέσεις στον ...κουβά."
Φωνές (άγριες) από κάτω:" Δώστε του ρε του καριόλη, ένα κομμάτι από το σώβρακο του Φιντέλ και στείλτε τον να πάει να γαμηθεί"
Τσίπρας: "Ησυχάστε, ησυχάστε..."
Φωνές (περισσότερο άγριες) από κάτω: "Ρε σάλτα και γαμήσου κωλάρχιδο. Θες να βρυκολακιάσει ο Φιντέλ και να ξεκωλιάσει? Ουουου, ουου, ουουου παλιόπουστα"
Ετσι θα λήξει η σεμνή αυτή τελετή
Το τι θα μεταδώσει το ΑΠΕ-ΜΠΕΕΕ είναι άλλο θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου