Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 27, 2016

Tα Μυστήρια του Μετρό. Δέκα σκοτεινές ιστορίες



Παρακάτω θα δείτε 10 μυστήρια και θρύλους γύρω από τον "κρυφό" κόσμο των υπόγειων σιδηροδρόμων από όλο τον κόσμο (Pics)


Το γεγονός ότι το Μετρό βρίσκεται αρκετά μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης είναι αρκετά τρομακτικό μόνο του. Τι γίνεται όμως, όταν αυτό συνδυάζεται και με διάφορες ιστορίες μυστηρίου και διάφορους θρύλους που έχουν ακουστεί;

Τι είναι αυτό το περίεργο γενετικό υλικό που βρέθηκε στο Μετρό της Νέας Υόρκης και δεν αντιστοιχεί σε κανέναν ζωντανό οργανισμό; Ποια η μυστηριώδης ιστορία των πτωμάτων στο μετρό του Λονδίνου;

Οι ακόλουθες 10 ιστορίες αναφέρονται σε αναπάντητες καταστάσεις και συμβάντα από διάφορα Μετρό από ολόκληρο τον κόσμο.




10. Το μυστηριώδες DNA στο μετρό της Νέας Υόρκης




Το 2014, μία ομάδα επιστημόνων από το Weill Cornell Medical College βρήκε την αλληλουχία του γενετικού υλικού που βρέθηκε στην πόρτα, στα καθίσματα και στα εκδοτήρια και των 468 σταθμών του Μετρό της Νέας Υόρκης και ανακάλυψαν τα βακτήρια που είναι γνωστό πως ευδοκιμούν στο ανθρώπινο δέρμα, καθώς κι εκείνα που σχετίζονται με το γαστρεντερικό και του ουροποιητικό σύστημα και τα ανθρώπινα περιττώματα. Ένας σταθμός που είχε πλημμυρίσει κατά τη διάρκεια του τυφώνα Σαντυ, εξακολουθούσε να έχει DNA που σχετίζονταν με το θαλάσσιο περιβάλλον. Βρήκαν ακόμη και ίχνη άνθρακα και βουβωνικής πανώλης, αν και υπήρχε ρίσκο να υπάρξουν κίνδυνοι για το κοινό. Συνολικά βρέθηκε DNA από 15.152 ξεχωριστά είδη.

Ποιο είναι το παράξενο σε όλα αυτά; Πάνω από το μισό των αλληλουχιών του DNA δεν συμφωνούσε με κανέναν γνωστό -ήδη υπάρχοντα- οργανισμό. Η πιθανή εξήγηση είναι ότι οι υπόγειες διαβάσεις περιέχουν απλώς μικροοργανισμούς μέσα στη γη, που δεν τους έχουμε ταιριάξει με κάποιες γενετικές αλληλουχίες ακόμα. Το τμήμα Υγείας της Νέας Υόρκης, καταδίκασε την αναφορά λέγοντας πως είναι "προβληματική" καθώς και την ερμηνεία των αποτελεσμάτων ως "παραπλανητική". Οι ερευνητές απέτυχαν να προσφέρουν εναλλακτικές και περισσότερο πιθανές εξηγήσεις για τα ευρήματά τους, λέγοντας ότι όλα αυτά ακούγονται "σα να προσπαθούμε να κρύψουμε εξωγήινους.".

9. Το μυστικό του υπόγειο σιδηρόδρομου στο Τόκυο




Το 2002 ο δημοσιογράφος Σουν Ακίμπα δημοσίευσε στο περιοδικό Teito Tokyo Kakusareta Chikamono Himitsu, που αλλιώς μεταφράζεται ως Αυτοκρατορική Πόλη Τόκιο: Το μυστικό ενός κρυφού υπόγειου δικτύου, στο οποίο ισχυρίστηκε ότι έχουν αποκαλυφθεί στοιχεία για ένα μυστικό δίκτυο που υπάρχει στις σήραγγες, συγκρίνοντας ιστορικούς και σύγχρονους χάρτες του μετρό.

Κοντά στην τοποθεσία Diet in Nagata-cho 9 που βρισκόταν το σπίτι του πρωθυπουργού, οι ήδη υπάρχοντες χάρτες δείχνουν δύο υπόγειες διαβάσεις που τον διασχίζουν. Στον παλιό χάρτη 9 οι υπόγειες διαβάσεις είναι η παράλληλες. Δεν είναι δυνατόν η σύγχρονη μηχανική να ξεκίνησε να σκάβει στα αρχεία κατασκευής. Αυτό αποδείχθηκε πως ήταν μόνο το πρώτο από τα 7 αινίγματα, που ο ίδιος πιστεύει ότι δεν συνάδει με τα επίσημα αρχεία. Οι άλλοι ήταν παλιοί χάρτες που δείχνουν ένα υπόγειο μυστικό συγκρότημα μεταξύ της στάσης Kokkai-gijidomae και την κατοικία του πρωθυπουργού, και δείχνουν τη στάση National Diet να περιβάλλεται από ένα τεράστιο κενό και ορυζώνες, έχοντας πολλές αντιφάσεις με τους νεώτερους χάρτες, ενώ υπάρχουν περίεργα σημεία ενδιαφέροντος γύρω από το Γενικό Μεταπολεμικό Στρατηγείο του Τόκιο. Φημολογείται επιπλέον ότι η "νέα γραμμή Oedo υπήρχε ήδη και τα χρήματα που διατέθηκαν για την διάνοιξη της σήραγγας είχαν εξαφανιστεί.

Ο Σουν πιστεύει πως το μυστικό υπόγειο δίκτυο κατασκευάστηκε πριν από τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο, αλλά εκφράζει την ανησυχία ως προς το γιατί παραμένει μυστικό ακόμα και σήμερα, γεγονός που υποδηλώνει πως όλο αυτό ήταν ένα σχέδιο της κυβέρνησης στο πλαίσιο προετοιμασιών για μια πυρηνική επίθεση. Ορισμένοι πιστεύουν πως οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι έχουν πρόσβαση σε απόρρητες υπόγειες εγκαταστάσεις κάτω από τα κυβερνητικά κτίρια.

8. Τρωγλοδύτες




Για χρόνια έχουν υπάρξει ιστορίες αστέγων, να χάνονται μέσα σε σήραγγες του μετρό της Νέας Υόρκης και να εξαφανίζονται για πάντα.. Αυτοί οι άνθρωποι που ζουν σαν "τυφλοπόντικες" φημολογείται πως πρόκειται για μεταλλάξεις ανθρώπων, οι οποίοι που μισούσαν το φως του ήλιου και τους κατοίκους που ζούσαν στην επιφάνεια της γης, και προτιμούσαν να ζουν σε υπόγειες πόλεις κτισμένες σε εγκαταλελειμμένο τούνελ του μετρό, όπου έκλεβαν ηλεκτρική ενέργεια και πάνω σε σωλήνες νερού έχτιζαν τα σπίτια τους.

Όταν η δημοσιογράφος Τζένιφερ Τοθ πήγε στο τούνελ της Νέας Υόρκης το 1993, δεν εντόπισε καμία μετάλλαξη. Αντ΄ αυτού βρήκε μία κοινότητα χιλιάδων περιθωριοποιημένων ανθρώπων, οι οποίοι ήταν ψυχικά ασθενείς, τοξικομανείς, αλκοολικούς, και αναχωρητές που ζούσαν σε άθλιες συνθήκες. Αυτό ανάγκασε την πόλη να ανταποκριθεί σε αυτό το μεγάλο πρόβλημα και να προσπαθήσουν να βγάλουν αυτούς τους ανθρώπους από τις σήραγγες. Αυτές οι προσπάθειες πέτυχαν εν μέρει. Ένα βίντεο το 2010 έδειξε πως υπήρχαν ακόμα άστεγοι άνθρωποι που ζούσαν στις σήραγγες., και αργότερα εκφράστηκαν ανησυχίες για την τύχη εκείνων που παγιδεύτηκαν από τις πλημμύρες κατά τη διάρκεια του Τυφώνα Σαντυ.

Στο Λονδίνο, από την άλλη υπάρχουν εδώ και καιρό οι φήμες για αποκέντρωση των ανθρώπων που είναι γνωστοί ως τρωγλοδύτες που ζουν στο μετρό, και λέγεται ότι κατάγονταν από την Ιρλανδία και ήταν εργάτες παγιδευμένοι κατά τη διάρκεια κατασκευής, το 1890. Για να επιβιώσουν έτρωγαν τρόφιμα από τα σκουπίδια και αρουραίους.

7. Η γρήγορη μαζική μεταφορά στη Σιγκαπούρη είναι κακό Φενγκ Σούι




Στη δεκαετία του 1970 , ο πρωθυπουργός Λι Κουάν Γιου πίεσε για την κατασκευή ενός συστήματος μετρό στη Σιγκαπούρη που ονομάζεται Singapore Mass Rapid Transit ( SMRT ) ως τμήμα του εκσυγχρονισμού του κράτους. Το έργο ξεκίνησε πηγαίνοντας καλώς , αλλά σύντομα η οικονομία άρχισε να "βουλιάζει". Σύμφωνα με τον αστικό μύθο , ο πρωθυπουργός Λι επισκέφθηκε έναν μάστερ του feng shui, τον Αιδεσιμότατο Χονγκ Τσουάν . Ο Lee είχε ενημερωθεί ότι στο δίκτυο SMRT έγινε διάρρηξη των οκτώ φλεβών δράκου κάτω από την πόλη , προκαλώντας θυμό στο δράκο ,διαταράσσοντας τη ροή του τσι. Αυτό τον ανάκασε να εξαπολύσει πνέυματα των δράκων προκαλώντας έτσι την οικονομική ύφεση.

Η λύση ήταν να κάνει όλους τους πολίτες της Σιγκαπούρης , ανεξάρτητα από την εθνοτική καταγωγή ή τις πεποιθήσεις τους , να φέρουν bagua ,δηλαδή ένα οκταγωνικό καθρέφτη που μπορούσε να εκτρέψει την αρνητική ενέργεια, στα κινέζικα geomancy . Η υποτιθέμενη λύση για το πώς θα μπορούσε να πάρει ο ποικιλόμορφος πληθυσμός της πόλης που αποτελείτο από , Μαλαισιανούς, Ινδιάνους , και οι Ευρωπαίους , από πολλές διαφορετικές θρησκείες , για να μεταφέρει την κινεζική bagua ήταν έξυπνη . Το 1987 στη Σιγκαπούρη σχεδιάστηκε το κέρμα 1 δολαρίου με ένα οκτάγωνο και στις δύο πλευρές , που ορισμένοι πιστεύουν ότι κατέστειλε τα πνεύματα δράκων και επέτρεψε στη Σιγκαπούρη για να ξεκινήσει μια νέα περίοδο για την οικονομική ανάπτυξη. Το κέρμα κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 1987 , δύο μήνες πριν από τα εγκαίνια της πρώτης γραμμής του SMRT στη Toa Payoh .

6. Metro- 2 Μόσχα




Οι άνθρωποι έχουν κρύψει πράγματα κάτω από τη Μόσχα για αιώνες : Βυζαντινές βιβλιοθήκες , τον μυστικό θάλαμο βασανιστηρίων του Ιβάν του Τρομερού , και η Catherine υπόγειο δίκτυο καναλιών του Μεγάλου . Έτσι είναι έκπληξη το γεγονός ότι ο Στάλιν πήρε μέρος στη δράση . Metro - 2 είναι το όνομα που δίνεται σε μια υποτιθέμενη μυστική υπόγεια σιδηροδρομικού δικτύου που χτίστηκε από τον Στάλιν στη δεκαετία του 1930 για να μπορεί η σοβιετική μυστική αστυνομία για να μετακινείτε γρήγορα γύρω από την πόλη χωρίς να ανιχνεύεται. Αρχικά συνδεόταν το εξοχικό σπίτι του Στάλιν ( προαστιακή κατοικία ) , το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας ,οι αποθήκες εντολής , και άλλες στρατιωτικές εγκαταστάσεις . Μεγαλύτερη και πιο εκτεταμένη από ό, τι το επίσημο σύστημα του μετρό , είναι άγνωστο κατά πόσον η κατασκευή σταμάτησε μετά το θάνατο του Στάλιν ή αν οι διάδοχοί του συνέχισαν να τον αναπτύσσουν .

Το σύστημα είχε επίσης ως στόχο να χρησιμεύσει ως προστασία κατά της πυρηνικής επίθεσης , με ένα υποτιθέμενο γιγαντιαίο καταφύγιο που χτίστηκε κάτω από το προάστιο της Μόσχας, του Ramenki, που ήταν σε θέση να φιλοξενήσει μέχρι και 300.000 ανθρώπους. Υπάρχουν ακόμη και φήμες ότι το δίκτυο εκτείνεται για μίλια έξω από τη Μόσχα , επιτρέποντας στους σοβιετικούς ηγέτες να εγκαταλείψουν σε περίπτωση που η πρωτεύουσα χτυπηθεί από μια πυρηνική επίθεση . Υπάρχουν επίσης φήμες ότι οι σήραγγες χρησιμοποιήθηκαν από το στρατό για να μεταφέρουν προμήθειες και τα υλικά και προσωπικού σε αποθήκες.

Μια σήραγγα που οδηγεί στο σύστημα του Μετρό - 2 ανακαλύφθηκε μετά το 1960, κοντά στο Ξενοδοχείο Ροσίγια κοντά στο Κρεμλίνο, το οποίο κατεδαφίστηκε . Η σήραγγα αναφέρεται ως " D6 , " η οποία είναι προφανώς κώδικας της KGB για το Metro- 2 , και των αστικών εξερευνητών που επιχείρησαν να βγουν από την κεντρική γραμμή του μετρό μέσα από μία σφραγισμένη πόρτα .

5. Τα μάρμαρα του Mohrenstrasse




Ο σταθμός του U- Bahn Mohrenstrasse στο Βερολίνο είναι γνωστό για το εντυπωσιακό κόκκινο μάρμαρο του , το οποίο φημολογείται ότι έχει μια παράξενη ιστορία προέλευσης . Ορισμένοι πιστεύουν ότι το μάρμαρο ελήφθη από το κέντρο της πολιτικής εξουσίας του Χίτλερ, για τη Νέα καγκελαρία του Ράϊχ. Σχεδιασμένο από τον διάσημο αρχιτέκτονα Άλμπερτ Σπέερ , η Καγκελαρία ήταν ένας πομπώδες και επιδεικτικό κτίριο που τοποθετούσε το κόκκινο μάρμαρο σε περίοπτη θέση σε αίθουσες όπως το Μωσαϊκό Hall και μάρμαρο Gallery . Αυτό ήταν το κτίριο όπου έγιναν οι αποφάσεις που οδήγησαν στην Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο και το Ολοκαύτωμα , και κάτω από τους κήπους της Καγκελαρίας ήταν το καταφύγιο συγκρότημα στο οποίο ο Χίτλερ θα επέλεγε τελικά αυτοκτονία.

Κατά τη διάρκεια του πολέμου , το κτίριο υπέστη μεγάλες ζημιές και τελικά διαλύθηκε από τις σοβιετικές δυνάμεις κατοχής . Προβάλλεται ο ισχυρισμός ότι , όταν οι Ανατολικογερμανοί ξανά έχτισαν κοντά στο σταθμό Mohrenstrasse το 1950 , απλά μετέτρεψε σε ανταλλακτικά το υλικό που άφησε πίσω από το παλάτι των Ναζί . Ορισμένοι επισημαίνουν δημοσιεύματα εφημερίδων για τη μεταφοράς του κόκκινου μαρμάρου από το Thuringen εκείνη την εποχή , αλλά άλλοι λένε ότι ήταν απλά μια συγκάλυψη της αληθινής πηγής .

Το Βερολίνο κρύβει επίσης ένα άλλο του σταθμού U- Bahn Mohrenstrasse Leinestrasse, το οποίο αναφέρεται σε ένα σπίτι στο οποίο ζει ένα μυστηριώδες πλάσμα που είναι γνωστό ως το Tunnelpfeifer , το οποίο μοιάζει με ένα τυφλοπόντικα που σφυρίζει στις σήραγγες . Το 2012 , υπήρξε μια πινακίδα και ιστοσελίδα αφιερωμένη σε αυτό το πλάσμα , η οποία φαίνεται να είναι το αποτέλεσμα μιας έργο εννοιολογικής τέχνης .

4. Η είσοδος του τρένου G


Τον Φεβρουάριο του 2015, η Νέλι Κίλαν δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter , όπου ρωτούσε αν έχει δει κάποιος το τρενό G να σταματάει μεταξύ των σταθμών Bedford-Nostrand και Myrtle-Willoughby, να ανοίγει μία κλειδωμένη πόρτα ενός δωματίου και να βγαίνουν δύο γυναίκες μέσα από αυτό. Η ιστορία της υποστηρίχτηκε από άλλους επιβάτες , οι οποίοι είπαν ότι οι δύο γυναίκες έμοιαζαν με απλές καθημερινές, μεσήλικες γυναίκες .

Ένας αστικό εξερευνητής επιβεβαίωσε την ιστορία για τα παγωμένα παράθυρα . Ένας υπάλληλος στις μεταφορές της Νέας Υόρκης κάνει το θέμα πιο περίπλοκο από σχετικά μια ιστορία για έναν άνδρα με ένα κοστούμι με ένα χαρτοφύλακα που μπήκαν στο τρένο , άνοιξαν την αντίθετη πλευρά με ένα κλειδί , και εξαφανίστηκε μέσα από ένα αχρησιμοποίητο τμήμα της πλατφόρμας.

Η πιο πιθανή εξήγηση για το περιστατικό είναι ότι οι δύο γυναίκες ήταν κατά πάσα πιθανότητα οι εργαζόμενες να δοθεί μια βόλτα για να μην χρειαστεί να περπατήσετε τα κομμάτια και να αναρριχηθεί σε ένα βρώμικο σκάλα . Αυτή η θεωρία την έχουν λίγο πολύ έχουν αποδειχθεί τώρα , αλλά ο οποιοσδήποτε επιβάτης θα συγχωρείται αν φρικάρει όταν κάποιος άνθρωπος θα εξαφανίζεται μέσα από μία μυστική υπόγεια πόρτα .

3. Τα κρανία των Αζτέκων στο μετρό του Μέξικο City



Μεταξύ του 2008 και του 2012 , οι εργαζόμενοι σε μία στάση για επέκταση του μετρό της El Μetro στην Πόλη του Μεξικού, ανακάλυψαν μια σειρά από ανθρώπινα κρανία Αζτέκων, που χρονολογούνται από την αυτοκρατορική περίοδο . Φαίνονται να έχουν μέρος της tzompantli , ή αλλιώς μία βάση όπου εμφανίζονται περήφανα τα κρανία των θυσιών των θυμάτων. Τα αποτρόπαια ευρήματα είναι δύο αρσενικά κρανία , ένα θηλυκό κρανίο , και ένα κρανίο σκύλου . Όλα τα κρανία είχαν χαρακτηριστικές οπές που επιτρέπουν να τοποθετούνται στο ράφι , το οποίο είναι παράξενο αν ληφθεί υπόψη ότι τα περισσότερα θύματα θυσίας ήταν άνδρες , και θυσίες κρανίων ζώων ήταν σπάνιες .Οι λίγες εξαιρέσεις αποτελούσαν τα κρανία αλόγων, τα οποία βασάνιζαν μαζί με τους αναβάτες τους κατά τη διάρκεια της περιόδου της ισπανικής κατάκτησης .

Νωρίτερα την ίδια χρονιά , η επέκταση του μετρό στο σταθμό Liverpool Street στο Λονδίνο αποκάλυψε μια σειρά ρωμαϊκών κρανίων που πιστεύεται ότι ανήκαν σε ιδιώτες που σκοτώθηκαν κατά τη διάρκεια της εξέγερσης Σέλτικ στο πλαίσιο Boudicca κατά τον πρώτο αιώνα μ.Χ. Το El μετρό , εν τω μεταξύ , έχει μερικά ακόμη ανατριχιαστικά μυστήρια , συμπεριλαμβανομένων των μυστηριωδών ήχων από τις κραυγές εξαιτίας των χτυπημάτων στα τοιχώματα των σηράγγων Panteones - Tacuba ,από ένα τρένο -φάντασμα , αλλά και το φάντασμα της υπάκουης επιθεωρήτριας του μετρό, το οποίο εξακολουθεί να εμφανίζεται σε όσους εργάζονται στις 3 : 00 π.μ. κάθε μέρα .

2. Το μυστηριώδες υγρό του Τορόντο




Τον Μάρτιο του 2015, υπήρχε χάος στη γραμμή 1 του μετρό της Επιτροπής Μεταφορών Τορόντο μετά από μια μυστηριώδη μυρωδιά , εύφλεκτου υγρού - και πιθανότητα βενζίνης- που διέρρευσε στη σήραγγα κοντά στο College Station . Το άγνωστο υγρό χυνόταν πάνω στις γραμμές, αναγκάζοντας την Επιτροπή να αναστείλει τις υπηρεσίες της.

Η Επιτροπή δήλωσε αρχικά ότι δεν ήταν σίγουρα το νερό , αλλά αργότερα ανακοίνωσε ότι οι δοκιμές είχαν δείξει ότι το υγρό ήταν νερό με πολύ χαμηλές συγκεντρώσεις ενός τύπου της ουσίας κηροζίνης . Το νερό είχε προφανώς φιλτραριστεί μέσω του εδάφους μαζεύοντας μολυσματικούς παράγοντες στην πορεία , και τελικά να έφτασε στο τούνελ του μετρό .

Μερικοί λένε ότι ήταν το υγρό από το εκτόπλασμα που υπάρχει στην ταινία Ghostbuster 2.

1. Η ιστορία των πτωμάτων του μετρό




Το 2007, μία ιστορία εμφανίστηκε στο φόρουμ αφήγησης "Ανεξήγητα Μυστήρια" ενός φοιτητή τέχνης, στο μετρό του Λονδίνου. Ήταν μόνη της εκτός από έναν άνδρα γύρω στα τριάντα, μέχρι τη στιγμή που δύο νεαροί άνδρες μαζί με μία γυναίκα, επιβιβάστηκαν στο τρένο. Εκείνοι την παρατήρησαν λίγο, ενώ η φοιτήτρια απέφυγε να έρθει σε επαφή με τα μάτια, αλλά ο 30χρονος άντρας κάθισε δίπλα της, της έπιασε την κουβέντα σα να τη γνώριζε από παλιά και στη συνέχεια της ψιθύρισε κάτι για να κατέβει στην επόμενη στάση. Εκείνη κατέβηκε, και οι υπόλοιποι 3 επιβάτες που είχαν μείνει στο τρένο ισχυρίστηκαν πως είδαν τον άντρα να σέρνει τη νεαρή φοιτήτρια στις ράγες και να την καρφώνει με ένα ψαλίδι στο κεφάλι.

Ένα άλλο μέλος του φόρουμ στο Σίδνευ ανέφερε ότι άκουγε την ίδια ιστορία, αλλά για στραγγαλισμό γυναικών και όχι θάνατο με ψαλίδι. Υπήρχε επίσης ένα email που κυκλοφορούσε τις αρχές του 2000 για την ίδια ιστορία, που αναφέρει πως η γυναίκα που καθόταν μεταξύ των νεαρών ανδρών ήταν στην πραγματικότητα ένα πτώμα. Ο αστικός μύθος φαίνεται να είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο σύμφωνα με έρευνα του Londonist. Μία από τις παλαιότερες εκδοχές της ιστορίας, είναι από τη Νέα Υόρκη και μιλάει για ένα ζευγάρι , το οποίο οδηγούσε αργά το βράδυ την άμαξα του και ήταν αναγκασμένοι να τη "μοιραστούν" με τους τρεις κακοποιούς, ένας εκ των οποίων φαινόταν και μεθυσμένος. Οι άλλοι δύο κατέβηκαν από την άμαξα, αφήνοντας τον μεθυσμένο μαζί με το ζευγάρι, μέχρι τη στιγμή που εκείνοι συνειδητοποίησε πως ο τρίτος κακοποιός είχε κομμένο λαιμό, και ήταν νεκρός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου