Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Δεκεμβρίου 10, 2016

Παραδίδουμε στα αυτιά σας το νέο ζεϊμπέκικο του Πλιάτσικα και του B.D. Foxmoor



Ο Φίλιππος Πλιάτσικας και ο B.D. Foxmoor συναντιούνται για πρώτη φορά υπό τον ρυθμό των 9/8 και δημιουργούν ένα απρόσμενο ζεϊμπέκικο (Vid)



ένωση δύο διαφορετικών κόσμων σε έναν κοινό "Λογαριασμό".





Το παρακάτω ζεϊμπέκικο είναι το πρώτο κοινό τραγούδι του Φίλιππου Πλιάτσικα και του B.D. Foxmoor και μπορείτε να το ακούσετε εδώ:



Όπως ανακοινώνει η Spider Music, οι δύο καλλιτέχνες "λογαριάζουν ξανά το παρελθόν, κάνουν τραγούδι τη σιωπή του απολογισμού, βαρύ αλλά ταυτόχρονα λυτρωτικό, εφόδιο πολύτιμο για την νέα πορεία που διαγράφεται εμπρός τους".
Οι στίχοι του κομματιού:



Πέρασα τόσα πολλά

μέχρι να βρω ένα μέρος

Που'χει ησυχία να σταθώ

ένα ξέφωτο στο Θεό σου

Που δεν το πιάνουν θύελλες

και άγριες καταιγίδες

Που' χει απάγκιο και φωτιά

να διώξει τις λεπίδες

Και βάζω κάτω ένα χαρτί

να λογαριάσω την ζωή μου

Να γράψω για όσα έγιναν

κι όσα ποθεί η ψυχή μου

Μα πριν προλάβω να σκεφτώ

παίρνει ο αέρας τα χαρτιά μου

Με βρίσκει όπου κι αν κρυφτώ

στον ξύπνιο και στα όνειρά μου

(Πέρασα τόσα πολλά

μέχρι να βρω ένα μέρος)

Και τότε κρύφτηκα για λίγο στη σιωπή

εκεί που δεν φτάνουν της ντροπής τα ουρλιαχτά

(Πήρα στα χέρια ένα χαρτί)

μα ήρθαν μαζί μου όσα στην βιάση μου είχα δει όσο αλιχτούσα

και όσο σκεφτόμουν δυνατά

(Έγραφα και συμπλήρωνα)

και σκόρπια και απο τα μύρια όσα σώθηκαν

τα άπλωσα μπρος μου και έφτιαξα ένα χαλασμό

(Τα λάθη μου και τα γιατί)

μπροστά μου τα πληρωμένα απλώθηκαν και απ'τα χρεώματα κάποια στο λογαριασμό

Και βάζω κάτω ένα χαρτί

(εκεί αν τύχει και κρυφτείς)

να λογαριάσω την ζωή μου

(πριν γυρισμό ξανασκαρώσεις)

Να γράψω για όσα έγιναν

(με σένα θα λογαριαστείς)

κι όσα ποθεί η ψυχή μου

(και κάτι θα πληρώσεις)

Μα πριν προλάβω να σκεφτώ

παίρνει ο αέρας τα χαρτιά μου

Με βρίσκει όπου κι αν κρυφτώ

στον ξύπνιο και στα όνειρά μου
Credits



Μουσική : Φίλιππος Πλιάτσικας

Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας & B.D. Foxmoor

Μουσικοί:

Νίκος Σάλτας : Hammond - Synth - Bass

Χάρης Μιχαηλίδης: Ηλεκτρική κιθάρα

Γιώργος Λιβαδάς: Drumms

Φίλιππος Πλιάτσικας: Κλασσική κιθάρα

Ηχοληψία: Παναγιώτης Ριζόπουλος

Mastering: B.D. Foxmoor

Director : Expose Prod

Photo: Pantelis

Styling : D-Fine

Executive Producer: Spider Music © 2016

Απόψεις για το κομμάτι και τη σύμπραξη, μπορείτε να καταθέσετε στα σχόλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου