Κυριακή, 19 Μαρτίου 2017

10 μυστικά που κάθε πιλότος θα ήθελε να ξέρουν οι επιβάτες στην πτήση του



Όταν ταξιδεύουμε με αεροπλάνο, βλέπουμε συχνά τους αεροσυνοδούς αλλά σπάνια τους πιλότους. Έχοντας λοιπόν καταγράψει τόσες πολλές ώρες στον αέρα αλλά τόσο λίγο χρόνο αλληλεπίδρασης με τους επιβάτες, οι πιλότοι έχουν κάποια πράγματα που θα ήθελαν να μοιραστούν μαζί μας.

Ρωτήσαμε πιλότους εμπορικών αερογραμμών οι οποίοι διατηρούν τα δικά τους αεροπορικά blogs, να μας πει ο καθένας το ένα πράγμα που θα επιθυμούσε να γνωρίζουν οι επιβάτες. Οι απαντήσεις που μας έδωσαν, ρίχνουν ένα εντελώς νέο φως στη ζωή μέσα στο πιλοτήριο.

1. Ούτε στους πιλότους αρέσει να ακυρώνεται μια πτήση

«Ως επιβάτης, η πιο εξοργιστική κατάσταση είναι μια εκτενής καθυστέρηση πτήσης που ακολουθείται από την οριστική της ακύρωση. Χάνεις το γάμο του φίλου σου ή τον αγώνα ποδοσφαίρου του γιου σου. Ωστόσο, θα ήθελα οι επιβάτες να γνώριζαν πως όταν ακυρώνεται μια πτήση, το πλήρωμα της πτήσης χάνει και αυτό κάποια σημαντικά γεγονότα της ζωής του» -Karlene Petitt, Flight to Success

2. Δεν πρέπει να κλείνετε πτήσεις χωρίς να υπολογίζετε ένα χρονικό περιθώριο ασφαλείας

«Οι επιβάτες κλείνουν ένα ταξίδι για να πετάξουν την τελευταία στιγμή πριν τη μέρα που πρέπει να φτάσουν εκεί ή να επιστρέψουν στη δουλειά τους. Έπειτα τα βάζουν με τις αεροπορικές εταιρείες αν υπάρξει καθυστέρηση ή ακύρωση» -Πιλότος που ήθελε να μείνει ανώνυμος

3. Υπάρχει επίσημος ορισμός του «στην ώρα της», και δεν είναι αυτός που νομίζετε

«Μια αναχώρηση που γίνεται “στην ώρα της” μετρά από τη στιγμή που κλείνει η πύλη (και μέχρι και 14 λεπτά αργότερα). Μια άφιξη που γίνεται “στην ώρα της”, σημαίνει πως πραγματοποιείται 14 λεπτά νωρίτερα ή αργότερα» -Πιλότος που ήθελε να μείνει ανώνυμος

4. Οι αναταράξεις μπορούν να έρθουν από το πουθενά

«Οι πιλότοι μπορούν να αποφύγουν μια προβλεπόμενη ή αναφερθείσα ανατάραξη, αλλά αυτό για κανένα λόγο δεν εγγυάται μια ομαλή πτήση. Η ατμόσφαιρα αλλάζει συνεχώς, παράγοντας αναταράξεις σχεδόν ακαριαία. Γι' αυτό πρέπει να έχετε ΠΑΝΤΑ δεμένη τη ζώνη σας όταν κάθεστε» -Chris Manno, JetHead

5. Υπάρχει, ωστόσο, τρόπος να τις αποφύγετε

«Αν ανησυχείτε για τις αναταράξεις, μπορείτε να επιλέγετε τις πολύ πρωινές πτήσεις, καθώς ο αέρας είναι περισσότερο ομαλός τότε» -Laura Einsetler, Captain Laura

6. Η διάρκεια μιας πτήσης δεν είναι νόμος

«Η διάρκεια μιας πτήσης που αναγράφεται τη στιγμή που κάποιος κλείνει ένα εισιτήριο, είναι βασισμένη στο ιστορικό της διαδρομής. Η πραγματική διάρκεια μιας πτήσης όμως μπορεί να ποικίλλει» -Πιλότος που ήθελε να μείνει ανώνυμος

7. Ο αυτόματος πιλότος δεν είναι ακριβώς αυτό που νομίζει ο περισσότερος κόσμος

«Είναι οι πιλότοι, τα ανθρώπινα όντα, που οδηγούν το αεροπλάνο και όχι κάποιος αυτόματος πιλότος υψηλής τεχνολογίας. Ο κόσμος έχει μια πολύ υπερβολική αντίληψη του πώς ακριβώς λειτουργεί ο αυτοματισμός στο πιλοτήριο» -Patrick Smith, Ask the Pilot

8. Ο πιλότος σας δεν είναι ένα ανδρείκελο

«Εύχομαι οι άνθρωποι να γνώριζαν πόση εμπειρία, κατάρτιση, εκπαίδευση και απαιτήσεις χρειάζονται πριν μας επιτραπεί να πετάξουμε ένα από αυτά τα αεριωθούμενα αεροπλάνα» -Laura Einsetler, Captain Laura

9. Οι ακυρώσεις μπορεί να σας σώσουν τη ζωή

«Οι πιλότοι χρησιμοποιούν την εμπειρία τους και την κρίση τους προκειμένου να πάρουν τη δύσκολη απόφαση να μείνουν στο έδαφος και να ακυρώσουν μια πτήση. Αυτή η απόφαση δεν παίρνεται ελαφρά τη καρδία και γίνεται ΠΑΝΤΑ με γνώμονα την ασφάλεια» -Karlene Petitt, Flight to Success

10. Η παρατηρητικότητα μπορεί, επίσης, να σας σώσει τη ζωή

«Εύχομαι οι επιβάτες να ήξεραν που ακριβώς βρίσκεται η κοντινότερη έξοδος βάσει της θέσης τους. Σε πολλές περιπτώσεις μπορείς να επιβιώσεις ενός ατυχήματος, αν βγεις έξω» -Anne Fletcher

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου