Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαρτίου 17, 2017

Αυτός είναι ο λόγος που τσακώθηκαν οι Μαχητές με τον Αγγελόπουλο στο ξενοδοχείο!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...post-feature-image


Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορεί μία είδηση, μετά από αποκάλυψη παίκτριας του Survivor, η οποία ανέφερε πως οι «Μαχητές» έδιωξαν τον Γιώργο Αγγελόπουλο από την ομάδα, παρά που ήταν ο πιο δυνατός παίκτης, επειδή είχαν τσακωθεί στο ξενοδοχείο. Ωστόσο, κανείς μέχρι στιγμής δεν έμαθε τι συνέβη τελικά και για ποιον λόγο τσακώθηκαν μεταξύ τους… Όποιος έχει ερωτηθεί από αυτούς που έχουν αποχωρήσει, αναφέρουν πως δεν ήταν μπροστά και δεν ξέρουν ακριβώς τι είχε γίνει… ή τουλάχιστον δεν θέλουν να πουν...

Όμως, εγώ που είμαι παντού και έχω μάτια και αυτιά παντού, φρόντισα και έμαθα για το blog μου και το Youweekly.gr τι συνέβη πραγματικά και με ποιους τσακώθηκε… Γιατί ο διαπληκτισμός δεν έγινε με όλα τα παιδιά από τους «Μαχητές»… Πάμε στο θέμα μας...

Φτάνοντας οι παίκτες στο ξενοδοχείο, 13 άνθρωποι από διαφορετικές πόλεις, που ο ένας δεν γνώριζε τον άλλον, όλοι άρχισαν να μιλάνε μεταξύ τους, να προσπαθούν να γνωριστούν καλύτερα και να έρθουν κοντά, ώστε αυτό να μπορέσει να τους ενώσει σαν ομάδα. Αυτός όμως που ήταν πιο απόμακρος από όλους και δεν μιλούσε ήταν ο Γιώργος Αγγελόπουλος και όπως μου μετέφερε η πηγή μου, συγκεκριμένα πρώην παίκτης-τρια από το παιχνίδι: «Όλοι γέλαγαν χοροπηδούσαν και έλεγαν πόσο αγχωμένοι είναι, κι εκείνος ήταν πιο σοβαρός! Δεν τους ενόχλησε όλους αυτή η συμπεριφορά, καθώς αφού δεν γνωριζόμασταν καλά, ήταν λογικό να ήταν κάποιος πιο απόμακρος, όμως η παρεξήγηση δεν έγινε εκεί… Τον «καυγά», να τον πω έτσι τον ξεκίνησε ο Αγγελόπουλος…», μου αποκαλύπτει η συγκεκριμένη πηγή μου…

Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση και ίσως οι περισσότεροι το περιμένατε, είναι η αποκάλυψη που μου έκανε το συγκεκριμένο άτομο για το πως ξεκίνησε ο καυγάς. Γιατί όπως μου ξεκαθάρισε, ο Γιώργος Αγγελόπουλος είναι ένα πολύ ντόμπρο και ξεκάθαρο παιδί και ποτέ δεν προκαλεί, απλώς λέει τα πράγματα με το όνομα τους. Και εδώ κρατηθείτε… Συνεχίζει…»Κάποια στιγμή ο Γιώργος αντιλήφθηκε ότι τον σχολιάζουν οι συγκεκριμένοι συμπαίκτες του, και τους πλησιάζει και τους λέει πως αν έχουν να του πουν κάτι, να το κάνουν μπροστά του και να μην ξεκινήσουν οι ψίθυροι πριν ακόμη φτάσουν στο νησί… Εκείνοι τον κοίταξαν και ο ένας με ύφος και ειρωνεία του είπε πως εκεινος είναι απόμακρος, κι ενώ είναι όλοι είναι μαζεμένοι, εκείνος κάθεται μόνος του, αυτό δείχνει μεγάλη στρατηγική και μη ομαδικό πνεύμα…» και συνεχίζει τις αποκαλύψεις στο youweekly.gr και το blog μου… «Ο Γιώργος στην αρχή γέλασε ειρωνικά, κάπως, έτσι το αντιλήφθηκα εγώ τουλάχιστον, και τους είπε πως δεν τον ενδιαφέρει τι θεωρούν από την στιγμή που σχημάτισαν γνώμη και δημιούργησαν κουτσομπολιά γι’αυτόν, πριν καν μπουν στο παιχνίδι. Ο ίδιος τους απαγόρευσε να τον ξαναπιάσουν στο στόμα τους…», μου εξομολογήθηκε….

Και μην μου πείτε ότι δεν καταλάβατε με ποιους αρπάχτηκε ο Γιώργο Αγγελόπουλος; Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή δεν μου έλεγε ποια παιδιά από την ομάδα ήταν, αλλά μετά από τόσα παρακάλια που έκανα μου το παραδέχθηκε. Ο «καυγάς» έγινε μεταξύ Πάνου,. Ορέστη, Μάριου και Αγγελόπουλου… Δεν ήταν καυγάς ήταν παρεξήγηση… Όμως όταν έφτασαν στο νησί, όλο αυτό τους είχε μείνει και άρχισαν οι ψίθυροι δεξιά και αριστερά και επηρεάστηκε αρνητικά η ομάδα απέναντι στον Γιώργο, όπως μου μετέφερε το συγκεκριμένο άτομο. Φυσικά όταν εξελίχθηκε το παιχνίδι και έπεσαν οι μάσκες κατάλαβαν το μεγάλο λάθος που έκαναν για να διώξουν τον Γιώργο, όμως ήταν αργά...

Πηγή: youweekly.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου