Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 20, 2017

Survivor: Βαλαβάνη και Μάριος Ιωαννίδης «τα έριξαν» στον Σπαλιάρα για την ήττα από τους Τούρκους - ΒΙΝΤΕΟ

Ο Γιάννης Σπαλιάρας έχει αποδειχτεί στατιστικά αδύναμος παίκτης, παρόλα αυτά επέμεινε να παίξει στον δεύτερο αγώνα εναντίον των Τούρκων, αφού στον πρώτο έμεινε εκτός. Μετά την ήττα της ελληνικής ομάδας η επιμονή του αυτή σχολιάστηκε αρνητικά από παίκτες των Διάσημων και των Μαχητών.




Η Ευριδίκη Βαλαβάνη είπε: «Ο Γιάννης ήθελε να παίξει γιατί είχε μείνει εκτός στον προηγούμενο αγώνα. Εκεί δυσκολευτήκαμε να αποφασίσουμε ποια αγόρια θα παίξουν και ποια όχι. Ο Γιάννης έμεινε στον προηγούμενο αγώνα εκτός. Ήθελε να παίξει. Κι εγώ θα ήθελα, αν είχα μείνει σε έναν αγώνα έξω να μπω στον επόμενο. Από αυτή την άποψη τον δικαιολογώ. Από την άλλη θεωρώ ότι ο Γιάννης είναι ο πιο αδύναμος παίκτης από όλους τους άντρες. Θεωρώ ότι έπρεπε να κάνει λίγο πίσω και να μείνει εκτός. Δεν στοχοποιώ, ούτε λέω ότι έπρεπε να μείνει ο Σπαλιάρας έξω. Απλά θεωρητικά ο Σπαλιάρας είναι ο πιο αδύναμος από όλους σας. Κάποιοι δεν βάζουν πίσω το εγώ τους για το καλό όλων».

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Μάριος, ο οποίος είχε εκφράσει από την αρχή την άποψη του ότι ο Γιάννης Σπαλιάρας έπρεπε να μείνει εκτός: «Εγώ διαφώνησα ότι δεν έπρεπε να παίξουν όλοι όσοι δεν έπαιξαν την προηγούμενη φορά. Ο Γιάννης πικράθηκε λίγο με την απόφαση μου ότι εγώ είπα να μην παίξει αυτός. Εγώ από την πρώτη μέρα έχω πει ότι θα λέω αυτό που σκέφτομαι» είπε ο Κύπριος παίκτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου