Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 17, 2017

Πάρτι; Τί πράγμα είναι αυτό; Ν. Κόσμος (δεκαετία ’50)

Θυμάμαι μια μέρα με φώναξε η μάνα μου και μου λέει θα πάρεις την αδερφή σου γιατί έχει κανονίσει να βρεθεί σε ένα πάρτι. Τι πάρτι είναι αυτό ; Τι πράγμα είναι αυτό. Μου λέει ε…μαζεύονται οι νέοι, η κυρία τάδε μου είπε κάτι ονόματα, κάποια από αυτά γνώριζα και εγώ, της γειτονιάς.

 Αλλά αυτά γίνονταν πέραν των συνόρων της Φραντζή γινόταν κάπου εδώ. 

Μου είπε θα πάρεις την αδερφή σου και θα πας σε αυτό το πάρτι που καλέσανε την αδερφή σου. Τότε η αδερφή μου δεν είχε σχέσεις όπως έχουν οι νέοι σήμερα, το αγόρι της, η εγώ να είχα τίποτα 
[…] Και εκεί ήταν παιδιά της ηλικίας μας. Με αποτέλεσμα να βγω και εγώ να χορέψω. Τί να χορέψω που δεν ήξερα χορό; […] 
Τότε ήταν ένα ταγκό ένα βαλς, κάτι τέτοιους χορούς δεν ξέραμε και τίποτα άλλο ε κουνήσαμε τα πόδια μας […] εγώ τουλάχιστον και η αδερφή μου το ίδιο γιατί δεν είχε συνηθίσει και αυτή. 

Περισσότερο ήταν νομίζω της μάνας εντολής να προσέξω την αδερφή παρά εμένα ή να μάθω εγώ χορό. Αυτή ήταν η αποστολή μου όπως κατάλαβα εκείνη την εποχή με το μυαλό μου. Αυτό ήταν το πάρτι, αυτό θυμάμαι


(συνέντευξη του Δ.Ξ. στην ΟΠΙΑ, 7.10.13)



sites.google

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου