Γίνε και εσύ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ-ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ του kataggeilte.blog στείλε και εσύ το άρθρο σου,με την φωτογραφία η το βίντεο που θέλεις και δεστο στην ροή των άρθρων του .

Πέμπτη, 15 Ιουνίου 2017

Πόσο κονταίνουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Πόσο κονταίνουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας;
Αν μετρήσεις το ύψος σου το βράδυ και δεις τη μεζούρα να σε δείχνει λίγο κοντύτερο/η, μην πτοηθείς. Το επόμενο πρωί θα έχεις επανέλθει, αν κοιμηθείς καλά και το σώμα...
σου ξεκουραστεί.

Καθημερινά η σπονδυλική στήλη όλων των ανθρώπων, ανεξαρτήτως ηλικίας, συρρικνώνεται κατά τη διάρκεια της ημέρας ως και 1,8 εκατοστά. Και γι΄ αυτό ευθύνεται η βαρύτητα: Το βάρος του επάνω μέρους του σώματός μας συμπιέζει τους δίσκους της σπονδυλικής μας στήλης, με αποτέλεσμα να είμαστε λίγο πιο κοντοί το βράδυ.
Την ημέρα οι μεσοσπονδύλιοι δίσκοι καταπονούνται

Οι μεσοσπονδύλιοι δίσκοι είναι «μαξιλαράκια» από χόνδρο, που παρεμβάλλονται μεταξύ των σπονδύλων και δρουν ως αμορτισέρ απορροφώντας τους κραδασμούς από την κάθε μας κίνηση. Είναι συνολικά 23 και αποτελούνται κατά 88% από νερό. Αυτοί οι δίσκοι συμπιέζονται ασταμάτητα την ημέρα αποβάλλοντας νερό. Τη νύχτα όμως, όταν το σώμα βρίσκεται σε οριζόντια θέση και ξεκουράζεται, απορροφούν νερό από τον οργανισμό σαν σφουγγάρια και επανέρχονται στη φυσιολογική τους κατάσταση. Έτσι το πρωί έχουμε ανακτήσει το χαμένο μας ύψος.
Μεγαλώνοντας κονταίνουμε μόνιμα

Ωστόσο, σταδιακά η ικανότητα ανάκτησης φθίνει, με αποτέλεσμα στην ηλικία των περίπου 60 ετών να αρχίσει να μειώνεται μόνιμα το ύψος μας. Αυτή η μείωση μπορεί να φτάσει και τα 5 εκατοστά. Ο λόγος εντοπίζεται στην προοδευτική εκφύλιση του οργανισμού που επέρχεται με την ηλικία, οπότε διαταράσσεται και η μικροκυκλοφορία του αίματος στους δίσκους. Αυτό έχει ως συνέπεια οι δίσκοι να χάνουν την ικανότητά τους να απορροφούν όσο νερό χρειάζονται και να σκληραίνουν.

Για να έχουμε τις λιγότερες δυνατές απώλειες, οι γιατροί συστήνουν να απομακρύνουμε επιβαρυντικούς παράγοντες, όπως το κάπνισμα και η παχυσαρκία, και να υιοθετήσουμε έναν υγιεινό τρόπο ζωής με σωστή διατροφή και τακτική αεροβική άσκηση.
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου