Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 20, 2017

Είμαι βαθιά ερωτευμένη με τον καθηγητή μου.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Είμαι βαθιά ερωτευμένη με τον καθηγητή μου.
Ο άνθρωπος μου κάνει ιδιαίτερα για να με βοηθήσει να ξαναγράψω πανελλαδικές να περάσω εκεί που Θέλω και εγω τον ερωτεύτηκα. Στην αρχή ερωτεύτηκα το μάθημα του καθώς το έκανε να φαίνεται απερίγραπτα ενδιαφέρον και γοητευτικό.

Στη συνέχεια ερωτεύτηκα το χαρακτήρα του, την εξυπνάδα του, το χαμόγελο του, τα μάτια του. Παιδιά λιώνω, απλά. Σα χαζοχαζη γελάω κάθε φορά που με κοιτάει, γι αυτό αποφεύγω ''eye contact''κι άντε να εξηγήσεις Τώρα γιατί.

Αύριο θα τον δω μάλλον για τελευταία φορά κι εχω φρικάρει. Δε μπορώ να του τη πέσω γιατί είναι πολύ διακριτικός και τυπικός που φοβάμαι μη το κάνω πολύ αμήχανο και μετά θα θυμάμαι τη γελοιότητα που έκανα για πάντα.

Προτιμώ να τον θυμάμαι όπως τον σκέφτομαι Τώρα. Αν και θα ήθελα να βγω τουλάχιστον για ενα καφέ μαζί του, αλλά στα ιδιαίτερα μαθήματα δεν συνηθίζεται αυτο και φοβάμαι μη με παρεξηγήσει. Καταραμένη διάφορα ηλικίας. Είναι περίπου 30 κι Είμαι 20. Τραγικά τα πράγματα Παιδιά, τραγικά. Αλλά νομίζω η ζωή μαζί του θα ήταν ένα όνειρο.

Δεν είμαι κοπέλα που Θέλω κι εμπειρίες, που ξενυχτάω, που Θέλω να κάνω τις τρέλες της ηλικίας. Και Παιδιά να μου ζητούσε, του τα έκανα. Μια οικογένεια μαζί του νομίζω είναι κάτι παραπάνω από ιδανικό για μένα.

Ααααχ μονο στα όνειρά μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου