Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 09, 2017

Οταν ήμουν παιδί….ενα συγκλονιστικό ταξίδι ζωής και αναμνήσεων!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Οταν ήμουν παιδί και κυκλοφορούσα ξυπόλητος χειμώνα καλοκαίρι..γιατί ο πατέρας δεν είχε πολύ δουλειά έβγαζε μόνο τα απαραίτητα να τρώμ..ωστόσο δεν κρύωνα έτρεχα έπαιζα γέλαγα,ήμουν ελεύθερος
Οταν ήμουν παιδί και η μάνα με έδενε στο γάιδαρο για να πάμε για νερό με τα παγούρια στο πηγάδι..γιατί δεν είχε που να με αφήσει..Ωστόσο ήταν από τις ωραίες βόλτες της ζωής μου
Οταν ήμουν παιδί στο σχολείο παγώναμε το χειμώνα..σηκωνόμασατν να διαβάσουμε το μάθημα διπλα στην ξυλόσομπα και τεντώναμε τα πόδι ανα ζεσταθούμε..ωστόσο μάθαμε γράμματα..χωρίς φως..χωρις φροντιστήρια..χωρις τηλεόραση..διαβάζοντας πολλέ φορές με την λάμπα πετρελαίου..

Οταν ήμουν παιδί έπαιζα ολημερίς στις αλάνες και στα χωράφια με αυτοσχέδια παιχνίδια..
Οταν ήμουν παιδί περίμεν ατις γιορτές να πω τα κάλαντα και να μαζέψω πενταροδεκάρες να πάρω καινούριο παντελόνι και να γυρίσω στα γιορτάσια να φάω γλυκό παντεσπάνι..ωστόσο ήταν οι πιο όμορφες στιγμές της ζωής μου
Οταν ήμουν παιδί πήγαινα με το πατέρα στα γίδια και στα πρόβατα έβλεπα από πρώτο χέρι πως γίνεται το γάλα έπαιζα με τα αρνιά και τα κατσίκια και όταν έβρεχε μαζευόμουν στην καλύβα και άκουγα την βροχή στο τσίγκο..ωστόσο ήταν ο πιο ωραίος ήχος στην ζωή μου..
Οταν ήμουν παιδί ο πατέρας μας πήγαινε βόλτα με το παλιό τρακτέρ καροτσάδα τα καλοκαίρια για μπάνιο όταν δεν είχαμε δουλειά στα χωράφια.και όμως ήταν από τις πιο όμορφες δακοπές στην ζωή μου..Κ.Μ.























ΣΗΜΕΙΩΣΗ:ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΙΩΜΑΤΑ!



Το είδαμε εδω 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου