Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουλίου 15, 2017

Την έδωσαν για υιοθεσία γιατί ήταν κορίτσι, μεγάλωσε με ψέματα και έκανε τη ζωή της βιβλίο,η ιστορία που θα σας συγκλονίσει!


Η ιστορία της Σούλας Παπαλάμπρου θα μπορούσε να θυμίζει κινηματογραφικό σενάριο. Η ίδια υιοθετήθηκε μόλις ήταν 20 ημερών, κάτι που έμαθε τυχαία στα εννιά της
χρόνια από τα παιδιά στο σχολείο, όμως το κράτησε μυστικό για 8 ολόκληρους μήνες. Όταν κάποια στιγμή το είπε στη γιαγιά της εκείνη την καθησύχασε λέγοντας της, ότι αυτό που της είπαν οι συμμαθητές της δεν ήταν αλήθεια και τη συμβούλεψε να μην πει τίποτα στους γονείς της και τους στενοχωρήσει.



Στα 15της έκανε μια σχέση. Οι γονείς της αντέδρασαν άσχημα, ωστόσο εκείνη παντρεύτηκε τον σύζυγο της, με τον οποίο είναι μαζί 32 χρόνια και ζουν μαζί πολύ ευτυχισμένοι. Στα 23της όλα άλλαξαν! Ένας καυγάς με τους γονείς της στάθηκε η αφορμή να ειπωθούν σκληρά λόγια και να μάθει επιτέλους την αλήθεια, την οποία όμως γνώριζε από παιδί. Τότε η ίδια ξεκίνησε να ψάχνει την βιολογική της μητέρα. Όταν τη συνάντησε, εκείνη της εξομολογήθηκε πως στα 17της έμεινε έγκυος και ο πατέρας της δεν την ήθελε, επειδή ήταν κορίτσι και όχι αγόρι. Όμως ποτέ της δεν της είπε πως έχει άλλα δύο αδέλφια, τα οποία δόθηκαν και εκείνα για υιοθεσία.





Η σχέση με την βιολογική της μητέρα ήταν τυπική, καθώς ο σύντροφος της μητέρας της δεν ήθελε να την μοιράζεται και η Σούλα ένιωθε την απόρριψη για ακόμη μια φορά. Στα 30της ένα τηλεφώνημα την ξαφνιάζει.Μια γυναικεία φωνή της αποκαλύπτει πως είναι η αδελφή της, κάτι που η βιολογική της μητέρα της είχε αποκρύψει.

Κάποια στιγμή η Σούλα αποφασίζει να βρει και τον βιολογικό της πατέρα. Ήξερε πως παντρεύτηκε και απέκτησε τον…γιο που πάντα ονειρευόταν. Έτσι η Σούλα απέκτησε ακόμη έναν αδελφό με τον οποίο έχουν πολύ καλές σχέσεις.

Σήμερα η όμορφη Σούλα είναι μητέρα τριών παιδιών και κάνει έναν απολογισμό ζωής. Θυμάται τις δυσκολίες και κοιτά το μέλλον με την ελπίδα αυτό να έχει μόνο αλήθειες για εκείνη.

Η ίδια μίλησε στην εκπομπή του Star «Αλήθειες με τη Ζήνα», αποκάλυψε άγνωστες πτυχές της ζωής της. «Ήμουν ενθουσιασμένη όταν βρήκα τη βιολογική μητέρα μου, όμως οι θετοί γονείς μου, ήταν οι γονείς μου. Τη βιολογική μητέρα μου, την φωνάζω με το όνομα της», είπε με δάκρυα στα μάτια, λέγοντας πως ο βιολογικός πατέρας δεν παντρευόταν τη μητέρα της, γιατί φοβόταν τις ευθύνες, αλλά και γιατί γεννούσε… κορίτσια, ενώ αυτός ήθελε αγόρι!

«Η βιολογική μου μητέρα μας είπε ότι δεν ήθελε να μας δώσει για υιοθεσία. Και τις υιοθεσίες μας τις είχε αναλάβει ο παππούς και η γιαγιά. Μου είχαν κρύψει ότι έχω αδέλφια. Πίεσα μια θεία μου και μου το είπε», πρόσθεσε.

Στην ίδια εκπομπή μίλησε και η αδελφή της Σούλας, η κυρία Δέσποινα. «Στα 30 μου ήρθε η αλήθεια στη ζωή μου. Τότε έψαξα να βρω την αδελφή μου. Προσπαθούμε να αναπληρώσουμε τον χαμένο χρόνο. Στην αρχή είχα πολύ θυμό για την βιολογική μητέρα μου. Με το χρόνο μαλάκωσα μαζί της. Η μητέρα μας πέθανε πολύ νέα, ήταν 58 ετών», είπε μεταξύ άλλων, υποστηρίζοντας ότι δεν είναι σίγουρο ότι οι βιολογικοί γονείς της τους έδιναν για υιοθεσία επειδή ο πατέρας τους ήθελε αγόρι!

Η Σούλα και η Δέσποινα, έχουν ακόμη έναν αδελφό, με τον οποίο έχουν σχέσεις και μια ακόμη αδελφή, την οποία δεν έχουν συναντήσει ακόμη.

Η Σούλα έχει κάνει μάλιστα τη ζωή της βιβλίο, το οποίο έχει τίτλο «Ολόκληρα ψέματα, μισές αλήθειες» .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου