Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουλίου 05, 2017

ΛΑΕτζήδες σας το ταξα, όσο κρατάτε αυτήν την στάση εναντίον μου θα σας κράζω μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Aliki Papachela

Ο κύριος με ξέρει από παλιά που δούλευε στην ΕΡΤ όπως κι ο πρώην σύζυγός μου. Μέλος της ΛΑΕ ο κύριος Γυπάρης. Τον πρώτο καιρό της κατάληψης μου έστελνε μηνύματα συμπαράστασης, λέγοντας ότι με καταλαβαίνει απόλυτα μιας κι ο ίδιος έχει κάπου 16 ακίνητα, και τον πνίγουν τα ΕΝΦΙΑ, και αρκετά του έχουν μείνει ξενοίκιαστα και είναι απαράδεκτο να τραβάμε ότι...
τραβάμε κι από πάνω να μας αλώνουν έτσι την περιουσία. Λίγο λίγο κι όσο η ΛΑΕ πήγαινε πιό κοντά στην καταπάτηση City Plaza, αραίωνε. Μετά τα Χριστούγεννα, δε, και την επίσκεψη-στήριξη επισήμως αντιπροσωπείας της ΛΑΕ στο ξενοδοχείο με αφορμή την Χριστουγεννιάτικη γιορτή τους, έκοψε τελείως.
Μέχρι σήμερα που έθιξα το κομματίδιό του, τον Λαφαζάνη και τα "συντρόφια" του που με βρίζουν.
Οπότε τον έκοψα παντελώς εγώ.
Συνοπτικές διαδικασίες λέμε!
(ΛΑΕτζήδες σας το ταξα, όσο κρατάτε αυτήν την στάση εναντίον μου θα σας κράζω μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου