Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουλίου 07, 2017

Survivor: Τα πλάνα που δεν προβλήθηκαν στην Ελλάδα για τα όσα είπε η Sabriye για τον Βασάλο - ΒΙΝΤΕΟ

Στον τελικό του ελληνικού Survivor μεταδόθηκε την Τετάρτη ο διάλογος ανάμεσα στον Τούρκο παραγωγό, Ατζούν Ιλιτζαλί και τη Sabriye κατά τη διάρκεια του τουρκικού Survivor για το ειδύλλιο με τον Κωνσταντίνο Βασάλο, ωστόσο δεν προβλήθηκαν όλα όσα είπε η παίκτρια από την Τουρκία για αυτό το "φλερτ".
Συγκεκριμένα, στο βίντεο που προβλήθηκε στην Ελλάδα, δεν υπήρχαν εκείνα τα σημεία, στα οποία η παίκτρια από την Τουρκία αναφέρθηκε στις αντιδράσεις που υπήρξαν από το περιβάλλον της για το ειδύλλιο αυτό.
Ας δούμε λοιπόν τι πραγματικά ειπώθηκε ανάμεσα στον Ατζούν Ιλιτζαλί και την Sabriye :


Sabriye: Mε έχουν κάνει tag και με ακολουθούν παντού στα κοινωνικά δίκτυα, στέλνοντάς μου μηνύματα, και δεν ξέρω πώς, αλλά βρήκαν τον αριθμό του τηλεφώνου μου και επιπλέον μου τηλεφωνούν.
Έτσι έκλεισα το τηλέφωνό μου, και δεν απαντώ σε καμία κλήση. Θα ήθελα να πω ότι, πραγματικά, δεν μου άρεσαν πολύ οι Έλληνες, αλλά άρχισαν να μου αρέσουν ιδιαίτερα με τον αγώνα (του Survivor).
Στέλνω τους χαιρετισμούς μου και την αγάπη μου στους Έλληνες. Τους αρέσω πολύ. Θέλουν να με δουν νύφη τους. Αλλά δεν θέλω άλλους άντρες εκτός από Τούρκους.
Acun: Είπες ότι δεν θέλεις άλλους άντρες εκτός από Τούρκους. Αλλά τι έγιναν όλα εκείνα που παρακολουθήσουμε (μετά την ελληνοτουρκική μάχη στο Survivor); Όλοι τα είδαμε όλα.
Sabriye: Λοιπόν, δεν ξέρω. Ερωτεύτηκα, αλλά δέχθηκα πολλές αρνητικές αντιδράσεις. Εννοώ από Τούρκους και από τους συγγενείς μου. Δεν δέχονται αυτό το ειδύλλιο.
Acun: Δεν το δέχονται;
Sabriye: Οι άνθρωποι που με αγαπούν είναι πραγματικά πολύ κατά αυτής της ιδέας. Μου λένε “σε παρακαλούμε μην το κάνεις αυτό” και κλαίνε. Αλλά ναι, υπήρξε πραγματικά κάτι. Το παραδέχομαι,
Acun: Kαι αυτός ο άνθρωπος, ο Κωνσταντίνος, είναι πραγματικά σαν “γάτα” (σ.σ. όπως τον είχε χαρακτηρίσει η Sabriye).
Sabriye: Ναι, ναι. Και έχει πολύ καλούς τρόπους, είναι ευγενικός…

Δείτε το βίντεο από το Videomedya:









ΠΗΓΗ: Ikypros.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου