Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 01, 2017

Το καλύτερο σχόλιο που έχω κάνει στην Ζωή μου ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Με έχει πιάσει το σκανταλιάρικο μου … και πραγματικά θέλω να το μοιραστώ μαζί σου !

Αν είναι πιο βαθύ δεν ξέρω απλά γνωρίζω να ξεχωρίζω τα συναισθήματα που έρχονται ξαφνικά χωρίς λόγο ..το πόσο δυνατά είναι !

Ειλικρινά δεν εχω ξανατρολαρει τόσο πετυχημένα και έχω σκάσει στα γέλια σαν μικρο παιδί ..!




Το να γελάς είναι μυστικιστικό… ακούει το πεδiο το γέλιο και συντονίζεται!

Να θυμάσαι που και που να κάνεις πλακιτσα …. Έχω την αίσθηση ότι ο «Θεός» έχει μια ιδιαίτερη αγάπη στο καλό χιούμορ… !

Φαντάσου να είσαι εσύ «Θεός» και να παρακολουθεις ένα bιg brother τεράστιο ..σίγουρα θα σου είναι πιο πολύ συμπαθής η καρικατούρα που είναι απροσδιόριστη και αστεία !



Η ενέργεια της ανεμελιάς η του πειράγματος ..η διάθεση να είσαι έξω από το ρυάκι που σε έχει μάθει να είσαι το κουτί που σε κοιτά είναι σαν ένα μικρο αντίδοτο στην συγχρονικοτητα σου …μια ασπιρίνη στον καθημερινό πονοκέφαλο της σκλαβιάς σου …σου συστήνω ανεπιφύλακτα να μπαίνεις συχνότατα μέσα σε αυτή την ενέργεια !

Και ο Πάνας ήταν πολύ αγαπητός επειδή ήταν σκανταλιάρης και παιχνιδιάρης !

Τώρα θα μου πεις υπάρχει ακόμα αυτός ο Θεός;

Οι Θεοί πεθαίνουν μέσα μας , χάνουν την δύναμη τους όταν τους ξεχνάμε … και επιστρέφουν όταν τους θυμόμαστε … !!!!!


Βέβαια οι Θεοί μπορεί να γίνονται μια θολή ανάμνηση αλλά οι ιδιότητες που πρόσφεραν στο πεδίο είναι πάντα εδώ να μας χαϊδεύουν!



Πάντα θα ακούνε οι νεράιδες το τραγούδι του Πάνα ..πάντα οι γυναίκες στο ερωτικό τους κάλεσμα θα δονούνται στη σαγήνη του Πάνα…. !

Οι ιδιότητες ποτέ δεν φεύγουν … ενώνονται πάντα με τους κυρίαρχους Θεούς τους…

Ποια ιδιότητα θες σήμερα να δοκιμάσεις γιατί ξέχασες πως είναι ;

Ερωτεύτειτε ….

Stranger

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου