Μαΐου 10, 2012

Η απάντηση Μιχαλολιάκου για το «Εγέρθητι» [VIDEO]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Την δική του απάντηση στο περιστατικό με το «Εγέρθητι» και τους δημοσιογράφους. «Είθισται όταν κάποιος μπαίνει στην αίθουσα και αυτοί είναι φιλοξενούμενοί του,...
να σηκώνονται. Αυτό γίνεται και στα σχολεία, γίνεται παντού. Κάποιοι άνθρωποι έχουν πιστέψει τόσο πολύ ότι είναι τέταρτη εξουσία που δεν σέβονται τίποτα», αναφέρει μεταξύ άλλων.

Ακούστε τις δηλώσεις του:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου