Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Φεβρουαρίου 11, 2019

Νέο ξέσπασμα Βατίδου: «Πονάει;- Είμαι η Εύη Βατίδου, έχω καριέρα, εσύ το 1996 τι έκανες;» (φωτο)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Μετά το ξέσπασμα της εναντίον του Νίκου Μουτσινά, η Εύη Βατίδου με μια νέα της ανάρτηση δημιουργεί ερωτηματικά. Με μια φωτογραφία της με νυφικό από το 1996 που μπήκε στην αγγλική Vogue η Εύη Βατίδου θέλει να κλείσει τα στόματα γύρω από την καριέρα της και επιφυλάσσεται και για περισσότερα γύρω από την «μικρή της καριέρα», όπως αναφέρει η ίδια. Κλείνοντας το κείμενο της, κλείνει μάλλον το μάτι και στο GNTM, για το οποίο είχε καταφερθεί στο παρελθόν,«υπογράφοντας» ως «First girl model in greece in @vogue».

«#1996 …Να λέμε αλήθειες .. Η πρώτη Ελληνίδα στην αγγλική #vogue ακολούθησαν 2 νομίζω σορρυ δεν ήσουν αυτή Και …Η Αλήθεια Είναι Έχω υπάρξει μοντέλο της #vogueuk
Ευχαριστώ ! Μετά πήρα το Στέμμα 1999 ήμουν η αδικημένη του #ant1
Δεν βλέπεις καριέρα όμως…κάτι μικρο μπορείς να καταλάβεις …ρωτήστε …είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ της μικρής μου καριέρας ως μοντέλο .
ΠΟΝΑΕΙ? Εσύ το 1996 τι έκανες ? Απλά είπαν ΟΧΙ σε σένα και στις άλλες απολογούμαι.. έμενα είπαν… Λυσσάξατε ….Εσείς της μόδας? ΤΟΛΜΑΤΕ? Καλά σορρυ είσαστε απλά Αλλού …να μην αναγνωρίζετε την μικρή καριέρα? Λυπάμαι… ΕΙΜΑΙ Η ΕΥΗ ΒΑΤΙΔΟΥ …τολμώ
Κατά τα άλλα έγινα σταρ επειδή παντρεύτηκα τον Κούγια…Τον παντρεύτηκα το 2001 …το 1996 ήμουν εξώφυλλο στη #vogueuk ευχαριστώ και ζητώ συγγνώμη που επέλεξαν ΕΜΕΝΑ .
Σιγά σιγά θα σας τα βγάλω…ΟΛΑ της μικρής μου καριέρας του ΤΟΤΕ …έχω και άλλα που απλά …δεν τα ξέρετε γιατί δεν ήθελα να τα πω #χαμηλωντονων.. ευχαριστώ ..
First girl model in greece in @vogue», αναφέρει στην ανάρτηση της η Εύη Βατίδου.
#1996 …Να λεμε αληθειες .. Η πρωτη ελληνιδα στην αγγλικη #vogue #vogueuk Μετα πηρα και το Στεμμα το 1999 στα καλλιστεια του #αντ1 Κατα τα αλλα δεν εκανα και καριερα…😂😂 Απλα τοτε επελεξαν εμενα …Λυσαξατε …. ?ΕΙΜΑΙ Η ΕΥΗ ΒΑΤΙΔΟΥ …μοντελο της #vogueuk και εχω ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΙΕΡΑ την οποια και παρουσιαζω δεν τα λεω ετσι για να τα λεμε .Τι διδασκει το #gntm ? ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΒΑΣΣΙΛΙΣΕΣ των #nudes και της ΚΡΕΑΤΑΓΟΡΑΣ? ΣΑΝ να ΕΙΝΑΙ ΚΡΕΑΤΑ συμπεριφερονται στα κοριτσια …ΚΑΙ μιλατε για ΜΟΔΑ . Κατα τα αλλα εγινα σταρ επειδη παντρευτηκα τον κουγια…😂😂😂Αλλα και που παντρευτηκα τον Κουγια και αυτο σας Πειραξε . ! Τωρα σας πειραζει που τη μικρη μου ❤ δεν ΘΑ την αφηνα να παει στο #GNTM First girl model in greece in @vogue #justsaying
A post shared by Evi Vatidou 🌻 (@evivatidou_official) on Feb 10, 2019 at 3:18pm PST




Ενώ στα stories της αναφέρει:

«Μιλάτε για μόδα, κάνετε μάθημα για τη μόδα που είναι Τέχνη και παράλληλα δεν αναγνωρίζετε τους ανθρώπους που έκαναν Καριέρα και είναι αυταπόδεικτη. Αυτό που θα σε πονέσει δεν είναι η vogue που δεν έχεις κάνει, θα σε πονέσει το αύριο… και το Στέμμα που δεν θα στο δώσει ΚΑΝΕΙΣ για να μάθεις να μην κάνεις bullying.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου