Ιανουαρίου 14, 2020

Είμαστε τελικά για κλάματα ή για κάτι πιο χειρότερο;

Dimitris Kypriotis
γινε στον πρεσβευτή μας στην Τεχεράνη. Και τώρα θα έρθουν οι γνωστές διπλωματικές ....συγνώμες και δεν το είπαμε έτσι, παραφράστηκαν τα λόγια μας και άλλες τέτοιες αστείες και παιδικές δικαιολογίες. Λες και ήταν ανάγκη.Ακόμη δηλαδή μια μεγάλη διεθνής διπλωματική επιτυχία της Ελλάδας.Ενώ η Τουρκία που πήρε θέση κατά της δολοφονικής πράξεως.....απομονώθηκε και δεν άκουσε ούτε έναν καλό λόγο από τον πρόεδρο των Η.Π.Α και τον πορόεδρο της Ρωσίας!!!! Είμαστε τελικά για κλάματα ή για κάτι πιο χειρότερο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου