Απριλίου 01, 2020

Λίγος σεβασμός γμτ μου, στους παππούδες και στις γιαγιάδες σας!

Σύσκεψη του "στρατηγού της μάχης" στην Ξάνθη, όπου τηρήθηκαν τα μέτρα του και δεν υπήρξε συνωστισμός όπως με τα γερόντια στις τράπεζες για την κουτσουρεμένη σύνταξη...

Ioanna Ypsilanti

"Βγήκαν οι γέροι στις Τράπεζες και πάει! Χάλασε το πρόγραμμα Μένουμε σπίτι'"! "Θα πεθάνουμε όλοι"!
Αλόοοο!
Τους νέους δεν τους είδατε, στις... ουρές;;
Χθες, στην Θεσ/νίκη, δεν τους είδατε να βολτάρουν παρέες-παρέες, ή να "αθλούνται";;
Τους νέους, που πήραν για κατοικίδιο τα ιγκουάνα στην πλάτη, για να τα βγάλουν έξω, δεν τους είδατε;;
Στις παραλίες δεν τους είδατε;;
Πού θα πάει αυτή η ανθρωποφαγία πια;;
Πού είναι οι νέοι να εξυπηρετήσουν τους γέρους, για να μην συνωστίζονται;;
Πού είναι οι Τραπεζίτες να βάλουν κανόνες;;
Πού είναι η Αστυνομία να βάλει τάξη και στους νέους και στους "γέρους";;
Και στο κάτω-κάτω, απ΄αυτήν την κουτσουρεμένη σύνταξη θα συντηρηθούν πολλά νοικοκυριά των νέων!
Λίγος σεβασμός γμτ μου, στους παππούδες και στις γιαγιάδες σας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου