Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 08, 2020

Καφετζής από το Αγρίνιο έκανε τους ελεγκτές να ζητήσουν συγγνώμη!

Η άποψή του πάνω στην πανδημία ίσως να μην είναι απόλυτα επιστημονική αλλά αγγίζει τον
ψυχισμό των φίλων του και αναπαράγεται ταχύτατα
Δεν ήταν δυνατόν, λοιπόν,  να μην εκφέρει και μια εμπειρική θέση πάνω στην πανδημία και τον κορονωϊό, διερωτώμενος αν  κολλάνε και πώς κολλάνε οι συνάνθρωποί μας, ποιος ο ρόλος των μεγάλων συμφερόντων, κλπ,κλπ. Περιγράφει κλιμάκιο ελέγχου που πήγε στο κατάστημά του και όχι μόνο δεν τον έγραψε αλλά του ζήτησε και συγγνώμη φεύγοντας, σχεδόν με την ουρά στα σκέλια ,όπως αναφέρει το agriniopress.gr

Συγκλονίζουν όσα είπε προς τους ελεγκτές στο μαγαζί του(σ.σ. αφήνουμε την στίξη όπως είναι στην ανάρτηση διότι περιγράφει το συναίσθημα της στιγμής:
«Ήρθαν για έλεγχο στο μαγαζί μου , δύο κύριοι , φορώντας μάσκες , για … μάσκες !!! Μπήκαν στο μαγαζί μου , βγάζοντας το μπλόκ κλήσεων !!! Τους είπα να τους κεράσω καφέ , μου είπαν πώς είχαν στο αυτοκίνητο !!!
Τους είπα , φοράτε συνέχεια μάσκα ; και μου είπαν ΝΑΙ !!! Τους είπα , όταν πίνετε καφέ και νερό ή όταν τρώτε ή όταν κάνετε έρωτα , δεν βγάζετε τις μάσκες ή λέτε στον ιό να … κάνει δύο τρία μέτρα πέρα για να μην σάς κολλήσει ??? Δεν μου απάντησαν !!!
Τους είπα πως στόχος σας είναι η υγεία μας ή να μαζέψετε πρόστιμα ??? Μου είπαν πώς στόχο έχουν την εφαρμογή του νόμου που είναι για την υγεία των πολιτών !!!
Τούς είπα πώς νόμος είναι να μήν κόβονται μισθοί και συντάξεις !!!
Νόμος είναι η σωστή υγεία , η σωστή παιδεία και η σωστή δικαιοσύνη !!!
Νόμος είναι η ισονομία και η στήριξη των μικρομεσαίων !!!
Νόμος είναι η ασφάλεια των πολιτών και των περιουσιών τους !!!
Νόμος είναι η μη διαπλοκή , η σωστή λειτουργία του κράτους και πολλά άλλα !!!
Τι κάνετε εσείς για όλους αυτούς τους νόμους ??? Δεν μου απάντησαν !!!
Εγώ τούς είπα , δεν φοράω μάσκα γιατί , όταν την φοράω , βγάζω σπυράκια , γεμίζω ιδρώτα και κοκκινίλες , ξαναεισπνέω το διοξείδιο του άνθρακα και όλα τα μικρόβια που μαζεύει η μάσκα και ο ιδρώτας και είναι σίγουρο πώς εγώ θα αρρωστήσω !!!
Για να προστατέψω τον πελάτη μου , δεν φτάνει μόνο η μάσκα !!!»

Η δημοτικότητα του Βασίλη Μπαλάσκα υπήρξε μεγάλη καθώς φιλοξενήθηκε σε μεγάλα ειδησεογραφικά κανάλια. Αυτό φαίνεται και από την ανάρτηση όπου η άποψή του πάνω στην πανδημία ίσως να μην είναι απόλυτα επιστημονική αλλά αγγίζει τον ψυχισμό των φίλων του και αναπαράγεται ταχύτατα.

Ήδη η ανάρτησή του έχει σχεδόν 300 «λάικ», 60 σχόλια και -κυρίως-σχεδόν 30 κοινοποιήσεις, πράγμα που σημαίνει ότι έχουν  «ενημερωθεί» για τον κορωνοϊό πολύ περισσότεροι από τον Βασίλη Μπαλάσκα παρά από τα περισσότερα ΜΜΕ της περιοχής.

Αυτό καλό είναι να το λάβουν υπόψη τους και οι κρατούντες που νομίζουν ότι ο κόσμος ενημερώνεται πλέον από τα κανάλια ή την επιστημονική κοινότητα μόνο. Όχι, υπάρχουν και άλλες απόψεις, εξίσου έγκυρες ίσως, που πάνε σε πολύ περισσότερο κόσμο και διαμορφώνουν την ατζέντα προσδίδοντας στην ελευθερία της άποψης!

Με μερικά εκατομμύρια στα ΜΜΕ δεν μπορεί να σφραγιστεί η πολυφωνία των δικτύων και η γνήσια λαϊκή άποψη πάνω στην ιατρική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου