Νοεμβρίου 20, 2020

Αυτή είναι η "αριστερά"-Στέιτ Ντιπάρτμεντ & Cia... που θέλει να επανέλθει...

 

...μαζί με το Σημιτιστάν και τον Γιωργάκη!

Η παράταξη του νέου φασισμού (Σόρος) με μάσκα "αριστεράς", που ξέπλυνε τη δεξιά και την κάνει να μοιάζει με ΚΚΕ εσωτερικού...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου