Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιανουαρίου 23, 2021

Απίστευτη καταγγελία: Πασχίζει να αποδείξει τον... θάνατο του πατέρα της


 Μεγάλη είναι η περιπέτεια που βιώνει μία γυναίκα, η οποία πασχίζει να αποδείξει τον θάνατο του πατέρα της.


Μία απίστευτη ιστορία βιώνει μία γυναίκα η οποία έχασε τον πατέρα της τον περασμένο Οκτώβριο και έκτοτε προσπαθεί να αποδείξει στον κράτος ότι… πέθανε πράγματι. 


Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, η καταγγέλλουσα αναφέρει πως έως και πέρσι ταυτοποιήσουν τον πατέρα της μέσω ΑΦΜ και ΑΜΚΑ, από τον θάνατό του και ύστερα, όμως, έχει καταστεί αδύνατο.


«Βρήκαν ότι ο μπαμπάς μου υπήρχε, δηλαδή μπορούσαμε να ταυτοποιήσουμε ΑΦΜ και ΑΜΚΑ μέχρι και πέρυσι που μου στείλανε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα ότι είχε οφειλή προς την εφορία 0,01 του ευρώ. Μέχρι τότε υπήρχε… Φέτος λοιπόν που χάσαμε τον μπαμπά μου και προσπαθώ να δηλώσω το θάνατό του δεν ταυτοποιείται το ΑΜΚΑ με το ΑΦΜ του». 

Όπως τόνισε, έχει επικοινωνήσει με κάθε πλευρά, χωρίς ωστόσο να έχει βγάλει άκρη, και πλέον δηλώσει έτοιμη να παραδώσει τα όπλα.


«Δεν υπάρχει τηλέφωνο που δεν έχω πάρει, δεν υπάρχει ηλεκτρονική διεύθυνση στην οποία δεν έχω απευθυνθεί. Είμαι 3 μήνες σε διαρκή αγώνα. Σας μιλάω ειλικρινά, θα παραδώσω τα όπλα. Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Δεν μπορώ να εξηγήσω αυτό που συμβαίνει, έχω τυπώσει τα mail που έχω στείλει δεν ξέρω τι άλλο να πω» σημείωσε και υποστήριξε πως «ο ένας ρίχνει το μπαλάκι στον άλλο». 

«Έχω μιλήσει με ΗΔΙΚΑ, ΕΦΚΑ, ΤΕΒΕ, εφορία Αγίου Δημητρίου όπου ανήκε μέχρι πριν ενάμιση χρόνο και με την εφορία Κορωπίου που ανήκει φέτος, ο ένας με παραπέμπει στον άλλο, παντού υπάρχει ταυτοποίηση με τα στοιχειά που τους δίνω. Όταν όμως το γραφείο κηδειών μπαίνει να δηλώσει το θάνατο, του γραφούν ότι το ΑΦΜ και το ΑΜΚΑ δεν ταυτοποιούνται.  Δεν έχει υπάρξει διπλό ΑΦΜ δεν έχει υπάρξει διπλό ΑΜΚΑ δεν υπάρξει τίποτα. Πείτε μου που είναι το λάθος».

«Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω που αλλού να απευθυνθώ…» κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου