Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιανουαρίου 23, 2021

Κάποια Χριστούγεννα, ο μπαμπάς τους έκανε δώρο ένα "FAMILY DNA kits" Το τεστ DNA αποκάλυψε ένα σκοτεινό μυστικό, ο πραγματικός πατέρας της ήταν άλλος και ήταν δισεκατομμυριούχος...

 


Η Cat McDonald μοιράστηκε στο TikTok, την ιστορία της που άλλαξε για πάντα τη ζωή της οικογένειάς της.





Ο χρήστης του TikTok (το όνομα χρήστη του TikTok είναι @fretlessfeline) Cat McDonald, απάντησε σε βίντεο ενός συναδέλφου χρήστη, που ζητούσε από τους ανθρώπους να μοιραστούν τις πιο περίεργες και υπέροχες ιστορίες αποτελεσμάτων DNA.

Το κλιπ που ανάρτησε, προβλήθηκε περισσότερες από 3,7 εκατομμύρια φορές στην πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.

στο κλιπ εξήγησε ότι, κάποια Χριστούγεννα, ο πατέρας της δώρισε σε όλη την οικογένεια ένα τεστ DNA και αυτό αποκάλυψε απροσδόκητα ένα σκοτεινό οικογενειακό μυστικό.

σε όλη της τη ζωή ήταν ταυτοποιημένη ως Ιρλανδέζα επειδή το επώνυμό της είναι McDonald και τα μαλλιά της είναι έντονα κόκκινα."

Ο πατέρας της δεν την πίστευε όταν του είπε τα αποτελέσματα.

Μετά τη δοκιμή DNA ανακάλυψε ότι είναι 75 τοις εκατό Νορβηγίδα και το υπόλοιπο είναι Γερμανίδα και Βρετανίδα- καθόλου Ιρλανδέζα.

Αιφνιδίασε τον μπαμπά της λέγοντας «μάντεψε... Δεν είμαι καθόλου Ιρλανδέζα».

Απορημένος ο μπαμπάς της ζήτησε να κάνει "log into her account" για να δει εάν είχε κάποιες αντιστοιχίες DNA (DNA matches)

Αποκάλυψε: «Είχα έναν ακριβές paternal match - απλά δεν ήταν του ανθρώπου που γνώριζα ως πατέρα μου».

Είπε: "Επικοινώνησα αμέσως με τη μαμά μου και με δύο θείες μου, όλοι, συμπεριλαμβανομένης της μητέρας μου, σοκαρίστηκαν αλλά ακόμη και ο μπαμπάς μου αναγνώρισε το όνομα".

Τώρα ψάχνω για απαντήσεις...

«Προφανώς ήταν παλιός οικογενειακός φίλος. Κάποιος του οποίου η γενεαλογία δείχνει προνομιούχα,

θέλω να πω ότι είμαι πολύ ευγνώμων για τη ζωή που μου έδωσαν οι γονείς μου

ωστόσο "I smell bulls"

έτσι γκούγκλαρα το όνομα του άντρα και είναι δισεκατομμυριούχος. Είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος μιας μεγάλης εταιρείας και οι τρεις κόρες του δουλεύουν γι 'αυτόν.

πήγα στο γραφείο της εταιρείας του.

"Προσπάθησα να του δώσω ένα γράμμα, αλλά όταν άκουσε το όνομά μου αρνήθηκε να συναντηθεί μαζί μου.

«Βασικά, το μόνο που είπε ήταν «ευχαριστώ »γιατί είμαι πολύ χαρούμενος που είσαι ζωντανή.

Καταλαβαίνετε όλοι ότι, σε αυτό το σημείο, χρειάζονται περισσότερες απαντήσεις.

Από τη δημοσίευσή του, το βίντεο έχει λάβει περισσότερα από 10.000 σχόλια από σοκαρισμένους θεατές που υποψιάστηκαν ότι ο μπαμπάς της ήξερε ότι κάτι δεν πάει καλά.

κάποιος έγραψε "ήξερε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, δεν κάνεις δώρο ένα ολόκληρο FAMILY DNA kits, εκτός εάν κάτι υποψιάζεσαι"

ενώ ένας άλλος την συμβουλεύει να προσεγγίσει τις τρεις νέες αδελφές της, εφόσον ο πατέρας δεν ανταποκρίνεται...

πάντως όλοι στα σχόλια επιθυμούν περισσότερη ενημέρωση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου