Μαρτίου 11, 2021

Δειγματοληπτικοί έλεγχοι για κορωνοϊό την Πέμπτη στο Λουτρό Αμφιλοχίας

Ο Δήμος Αμφιλοχίας ενημερώνει ότι αύριο, Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021 και ώρα 12 το μεσημέρι, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ θα πραγματοποιήσει δωρεάν ελέγχους για COVID-19.
 Τα test θα πραγματοποιηθούν από την κινητή μονάδα ΕΟΔΥ της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας στο χώρο του αγροτικού ιατρείου Λουτρού.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου