Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 22, 2021

Λέει Ο Σωκράτης:


Όταν ήμουν νέος δεν μου άρεσε να ξυπνάω νωρίς και η μητέρα μου μισούσε αυτή τη συμπεριφορά

μου επειδή ονειρευόταν να με δει μια μέρα ως πλούσιο έμπορο.

Και μια μέρα η μητέρα μου πήγε μαζί μου στον δάσκαλο και ο δάσκαλος μου συμφώνησε μαζί της.


Ο δάσκαλος, μου λέει τα οφέλη του να σηκώνεσαι νωρίς.

- Δάσκαλος: Σωκράτη, θα σου πω μια όμορφη ιστορία και θα μου πεις τι κέρδισες από αυτήν, εντάξει;

-Σωκράτης: Εντάξει.

-Δάσκαλος: Υπήρχαν δύο πουλιά, το ένα από τα οποία ξύπνησε νωρίς και έφαγε έντομα και τάισε τα μικρά του, και το δεύτερο ξύπνησε αργά και δεν βρήκε τίποτα να φάει ... Τι κέρδισες από την ιστορία, Σωκράτη ;!

-Σωκράτης: Τα έντομα που ξυπνούν νωρίς τρώγονται από τα πουλιά!

Και ο Σωκράτης δεν έγινε έμπορος .. Έγινε φιλόσοφος, μία από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του ελληνικού και παγκόσμιου πνεύματος και πολιτισμού και ένας από τους ιδρυτές της παγκόσμιας φιλοσοφίας.!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου