Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 25, 2021

Λάκης Γαβαλάς: Η δήλωση για τα πολλά μηδενικά και τον Ατζούν που θα συζητηθεί

Στην πρεμιέρα του Πάνου Καλλίδη σε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης βρέθηκε το βράδυ της Τετάρτης

ο Λάκης Γαβαλάς.

“Ήρθα να πάρω πληροφορίες για το Survivor από τον Καλλίδη” δήλωσε στους δημοσιογράφους ο Λάκης Γαβαλάς με αποτέλεσμα να δεχτεί ερωτήσεις για το αν έχει κάποια πρόταση για να πάει στο ριάλιτι επιβίωσης.


“Αν θα μου δώσει ο Ατζούν το λιαρ τζετ, μου εξασφαλίσει πέντε ταξίδια με την θαλαμηγό του, έχω μακιγιάζ, μαλλιά και φαγητό θα πάω” δήλωσε χαρακτηριστικά ο Λάκης Γαβαλάς. Όσο για τις προτάσεις με πολλά μηδενικά που φημολογείται ότι κάνει η εταιρεία παραγωγής του Ατζούν Ιλιτζαλί, ο Λάκης Γαβαλάς σχολίασε: “Πόσα μηδενικά έχω δει στη ζωή μου; Ο Ατζούν πρέπει να ξαναγεννηθεί για τα δει”.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου