Δεκεμβρίου 06, 2022

ΤΙ ΕΓΙΝΕ στον Βόλο! ΥΠΑΡΧΟΥΝ κι αυτοί οι αστυνομικοί...

 

Πριν έναν μήνα στον Βόλο, μια οικογένεια δεν μπορούσε να πληρώσει τα 20€ βενζίνη που έβαλε.

 Ο βενζινάς τους κράτησε εκεί και κάλεσε την αστυνομία για να συλληφθούν. 

Ο αστυνομικός αρνήθηκε να συλλάβει τους γονείς και πλήρωσε ο ίδιος τα 20€.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου