Φεβρουαρίου 07, 2025

Καρδίτσα: Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις οι αγρότες – Προχωρούν σε 3ωρους αποκλεισμούς δρόμων

Συνεχίζουν και κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις οι αγρότες μετά την

πανελλαδική σύσκεψη συντονισμού των μπλόκων, που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής (7/2) στον Παλαμά Καρδίτσας.


Παράλληλα, στην κατάμεστη αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, οι εκπρόσωποι δεκάδων μπλόκων, αποφάσισαν να οριστεί συνάντηση με κλιμάκια υπουργείων στη Θεσσαλία, ενώ θα προχωρούν σε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων με 3ωρους αποκλεισμούς των δρόμων. Έξω από την αίθουσα, είχαν συγκεντρωθεί αγρότες με τρακτέρ.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου