Δεκεμβρίου 02, 2025

ΗΠΑ-Ουκρανία: «Πολύ αισιόδοξη» η κυβέρνηση Τραμπ για την επίτευξη μιας ειρηνευτικής συμφωνίας

 

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ είναι «πολύ αισιόδοξη» για την επίτευξη μιας

συμφωνίας με την οποία θα μπει τέλος στον πόλεμο στην Ουκρανία, δήλωσε σήμερα η εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου Κάρολαϊν Λέβιτ, αναφερόμενη στις «καλές συνομιλίες» που έγιναν χθες στη Φλόριντα με Ουκρανούς αξιωματούχους.


«Η κυβέρνηση είναι πολύ αισιόδοξη» είπε η Λέβιτ. «Μόλις χθες (…) είχαν πολύ καλές συνομιλίες με τους Ουκρανούς στη Φλόριντα», σημείωσε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου