Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 16, 2011

Πρόβλημα με εγγύηση σε χειριστήρια Xbox

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Κυρίες και Κύριοι της Microsoft, είμαι πλήρης απογοητευμένος από τον τρόπο εγγύηση σας, έχω δυο χειριστήρια Xbox επικοινώνησα μαζί σας...


πριν λίγες μέρες αφήνοντάς τις ευθύνες αποστολείς εις βάρος μου με τα έξοδα που ξεπερνούν τα 60 ΕΥΡΩ συν 2 εβδομάδες αναμονή!

Λέγοντάς μου τηλεφωνικά ότι στο κατάστημα που εχω αγοράσει την κονσόλα θα μου τα αντικαταστήσειμε καινούργια.

Ούτε το Πλαισιο δεν μου τα αντικαθιστά και έτσι έμεινα με δυο μη επισκευασμένα χειριστήρια στο χέρι.

Και τέλος να προσθέσω ακόμα, ότι είναι η τελευταία φορά που επενδύω σε προϊόντα τις Microsoft για την ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ πολιτική της εγγύησή σας!



Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου